میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 176
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 3557
:: بازدید ماه : 11665
:: بازدید سال : 37250
:: بازدید کلی : 640734
نویسنده : گمنام
یک شنبه 28 خرداد 1391
هیچ رئیس جمهوری ایده‌آل نبوده، در آینده هم اینگونه نخواهد بود/ در انتخابات گاهی نظرات اشخاص به اسم جامعتین مطرح شد/ هزینه امکانات شهرداری در انتخابات شرعا جایز نبود

 

حضرت آیت الله مصباح یزدی پنجشنبه گذشته (25 خرداد) در دیدار با جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه السلام، نکات مهمی را پیرامون ادوار گذشته رياست جمهوري، شیوه تشخیص اصلح نسبي در انتخابات آينده ریاست جمهوری، تقبيح استفاده از امكانات عمومي مانند شهرداري در انتخابات مجلس نهم و علت شکل گیری جبهه پایداری و محور شدن سازشگران با فتنه در انتخابات مجلس بیان کرد.

 چند هفته پس از انتشار نامه‌ای با امضاء 500 دانشجو و دانش آموخته دانشگاه امام صادق علیه السلام در تقدیر از جایگاه علمی و سیاسی علامه مصباح یزدی، روز گذشته تعدادی از این دانشجویان و دانش آموختگان، با حضور در موسسه امام خمینی (ره) با رئیس این موسسه دیدار کردند.
 
در این دیدار ابتدا دانشجویان حاضر به بیان دغدغه‌های خود پیرامون مسائل روز پرداخته و آیت الله مصباح یزدی متناسب با دغدغه‌های جمع حاضر مطالب مهمی را پیرامون شرایط سیاسی حال و آینده کشور مطرح کردند.
 
عضو خبرگان رهبري با اشاره به اينكه در انتخابات و براي تصدي پست‌ها بايد افرادي انتخاب شوند كه نسبت به ديگران اصلح باشند، گفت: تشخيص صلاحيت افراد با توجه به عملكرد و سابقه و شناخت تفكر آنها امكان پذيراست و برخورد ابتدايي به هيچ وجه نمي‌تواند براي تشخيص اصلحيت مناسب باشد.
 
علامه مصباح يزدی با اشاره به نعمت عظيم رهبري انقلاب اسلامي توسط امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري ابراز داشت: خداوند نعمت وجود مردم و جواناني پاك و انقلابي نيز به كشور ما ارزاني داشته است كه حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري بيش از همه قدر اين نعمت را دانستند.
 
 
گزینه اصلح هم ممکن است خطا و نقص داشته باشد
 
هرگز در انقلاب مقطع ایده‌آلی وجود نداشته و برتری هر مقطع را در نسبت با سایر دوره‌ها باید سنجید
 
اگر امروز منتظر بر سر کار آمدن یک رئیس جمهور ایده‌آل هستید، زود سرخورده خواهید شد
 
 
علامه مصباح يزدي ادامه داد: در اين دوره، رئيس‌جمهور به تنهايي به اندازه چند دولت كار و تلاش كرد و امتيازات زيادي در زمينه‌هاي مختلف داشت، اما نقايص زيادي نيز داشت.
 
اعتقاد به برقراری رابطه با امریکا یک کمبود بزرگ در تفکر است/ كسي كه نسبت به تفكر انقلاب اسلامي نقص داشته باشد، براي رياست جمهوري صلاحيت ندارد
 
بقیه در ادامه مطلب....
 
 
 
 
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: سخنان مهم علامه مصباح یزدی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2131
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
یک شنبه 28 خرداد 1391

 

 

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با صدا و سیما که از برنامه فراسو از شبکه چهار سیما پخش شد، به موضوعات مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد. مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می خوانید:

 
جوهره اصلی مقاومت هیچگاه تغییر نمی‌کند
 
 
سوال: جناب آقای نصرالله! رسالت جنبش حزب‌الله در دوره کنونی چه می‌دانید و آیا نسبت به گذشته تغییر کرده است؟
 
نصرالله: بسم الله الرحمن الرحیم. راه اصلی حزب الله در این سالها تغییر نکرده است. حزب‌الله در سال 1982 به دلیل اشغال لبنان و برای مقابله با این اشغالگری تاسیس شد و از آن سال با توطئه‌های اسرائیلی و آمریکایی روبرو شد که می‌خواهد بر منطقه مسلط شود.
 
پس از سال 2000 مستقیم با اشغالگران روبرو بودیم و توانستیم بیرونشان کنیم، اما لبنان امروز در معرض تهدیدات است. رژیم صهیونیستی فلسطین را اشغال کرده و تلاش دارد بر منطقه چیره شود. در صورتیکه وضعیت سیاسی تغییر کند ممکن است شکل مبارزات را تغییر دهیم اما جوهره اصلی همان است.
 
بقیه در ادامه مطلب....
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: مشروح مصاحبه سید حسن نصر الله با صدا و سیما جمهوری اسلامی , رایه الهدی , کرج , سیدحسن نصرالله ,
:: بازدید از این مطلب : 2320
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
یک شنبه 28 خرداد 1391
مهدی صفارهرندی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزای فارس، از احضار 13 فعال بسیج دانشجویی این دانشگاه به کمیته انضباطی خبرداد.
 
این فعال دانشجویی گفت: این احضاریه به خاطر برگزاری تجمع دوم خرداد که در اعتراض به اهانت به امام هادی(ع) و هتاکی نشریه منتسب به انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد، به دانشجویان ابلاغ شده است.
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: احضار , بسیجی , دانشگاه تهران , هتاکی به امام هادی(ع) ,
:: بازدید از این مطلب : 2045
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : گمنام
یک شنبه 28 خرداد 1391

هنوز۸ ماه از درگذشت "سلطان بن عبد العزیز"، ولی عهد سابق عربستان سعودی نگذشته که "نایف بن عبدالعزیز" یکی از 7 عضو باقی مانده از خانواده سدیری نیز از دنیا رفت و رویای وی برای رسیدن به قدرت محقق نشد.

 بامداد روز یک‌شنبه 1 آبان 1390(خورشیدی) برابر با 23 اکتبر 2011 (میلادی) بود که دفتر پادشاهی عربستان سعودی خبر مرگ "سلطان بن عبد العزیز"، ولی‌عهد این کشور را اعلام کرد تا پس از کش و قوس‌های فراوان "نایف بن عبد العزیز"، در حالی‌که رویای سلطنت را در سر می‌پروراند، به ولی‌عهدی عربستان منصوب شد.
 
"نایف بن عبدالعزیز" یکی از 7 عضو باقی مانده از خانواده "السدیری" بود که به اصطلاح همه آنان فرزندان "ملک عبدالعزیز بن سعود" به شمار می‌آمدند و و مادرشان "حصه"، دختر "احمد السدیری" بود که پنجمین و محبوبترین همسر ملک عبدالعزیز از میان 22 زن دیگرش بود.
 

بقیه در ادامه مطلب....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: ولیعهد عربستان سعودی که بود؟ , ولیعهد , عربستان , نایف , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2206
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : گمنام
یک شنبه 28 خرداد 1391

حوادثی که در هنگامه انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 در شیراز رخ داد کمتر از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفت و این در حالی بود که کمیت و کیفیت این حوادث به خصوص در دانشگاه شیراز، شاید در هیچ جای کشور رخ نداده بود. گزارش زیر به صورت اجمالی و کاملا گذرا به برخی از اقدامات فتنه‌گران در روزهای پس از انتخابات در دانشگاه شیراز می‌پردازد.

 
کلید واژه تقلب درانتخابات ریاست جمهوری که چندین ماه قبل توسط عده ای خواص نادان مطرح شده بود،بوسیله میرحسین موسوی دامن زده شد.چنانکه موسوی در ساعت ۱۱ شب ۲۲ خرداد اسم رمز آشوب را با جمع کردن خبرنگاران داخلی اعلام کرد . وی در حالی که همچنان مدعی تقلب در انتخابات بود گفت که بر اساس گزارش‌هایی که از نیرو‌هایش در حوزه‌های رأی‌گیری به او رسیده، با فاصله زیاد پیروز قطعی انتخابات است.
 
از همین جا بود که پروژه تقلب وارد فاز عملیاتی شد و در کمتر از ۱۲ ساعت با کمک بیانیه‌ای که میرحسین موسوی منتشر کرد، منجر به آغاز آشوب‌های پرهزینه‌ای درسراسر کشور شد.
 
70درصد مردم فارس به احمدی نژاد رای دادند
 
در استان فارس اما مردم با مشارکت 89 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری رکورد بی نظیری را خلق کرده و نزدیک به 70 درصد واجدان شرایط به محمود احمدی نژاد رای دادند.به گفته زارعی مدیرکل سیاسی وقت استانداری فارس ، فقط 28درصد شرکت کنندگان در انتخابات به میرحسین موسوی رای دادند و موسوی در هیچ شهرستانی در فارس رایی بالاتر از احمدی نژاد نداشته است.
 
آشوب گری طرفداران موسوی در 23 و 24 خرداد 88 در شیراز
 
پیرو اعتراضات وآشوب گریهای طرفداران موسوی در تهران، روز شنبه 23خرداد 88 ، عده ای از حامیان موسوی با نقاب و چماق علاوه بر آشوبگری در بعضی از نقاط شهر و خسارت به اماکن عمومی و اموال مردم به دانشگاه شیراز هجوم آورده و با شعارهای تند و رکیک به ارکان نظام حمله کردند. سپس به چند نقطه از دانشگاه از جمله دفتر بسیج دانشجویی حمله کردند و تعدادی از بسیجیان را به شدت کتک زدند. این آشوبگران که تعدادی از آن ها دانشجوی دانشگاه شیراز بودند و البته بسیاری هم از بیرون دانشگاه آمده بودند؛ برخی از نگهبانان دانشگاه را کتک زده و نهایتا کتابخانه امیرالمومنین وابسته به هیئت محبین اهل بیت (ع) دانشگاه شیراز را به آتش کشیدند.
 
 
 
انتقال فرش‌های مسجد دانشگاه شیراز پیش از آتش زدن
 
بقیه در ادامه مطلب....
 
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: بازخوانی حوادث دانشگاه شیراز در فتنه 88+ عکس , حوادث , دانشگاه , شیراز , فتنه88 , دانشجو , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2189
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : گمنام
جمعه 26 خرداد 1391
عباس ذوالعلی پدر امیرحسام ذوالعلی دانشجوی بسیجی که در 10 دی 88 و یک روز پس از حماسه 9 دی توسط فتنه‌گران به شهادت رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برخی افراد برای رسیدن به قدرت دست به آشوب زدند اما مردم با بصیرت خود فتنه را جمع کردند.
 
ذوالعلی به نقش بی‌نظیر مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه اشاره و تصریح کرد: اگر قدرت با قرب الهی همراه نباشد افراد کم می‌آورند و دشمن هم منتظر است تا از چنین افرادی سوء استفاده کند.
 
پدر این شهید فتنه 88 ادامه داد: آسیب‌هایی که جریان فتنه به کشور وارد کرد، ناشی از اخبار غلطی بود که به آنها می‌رسید و آنها نیز با پافشاری بر این اخبار درصدد قدرت‌طلبی بودند.
 
* نقش ساکتین در سال 88 از فتنه‌گران کمتر نبود
 
وی با تأکید بر اینکه در فتنه 88 نقش ساکتین از فتنه‌گران کمتر نبود و اگر آنها سکوت نمی‌کردند، این فتنه زودتر از هشت ماه جمع می‌شد، افزود: خواص نقش موثری داشتند و در واقع سکوت آنها تایید فتنه‌گران بود؛ لذا ما از ساکتین فتنه هم گله‌مندیم.
 
ذوالعلی با بیان اینکه ما از خواص و بزرگان انتظار داشتیم اما متاسفانه برخی از آنها خوب عمل نکردند، یادآور شد: الحمدالله ما رهبری داریم که فرزند خلف امام راحل است و ایشان با بزرگواری و بصیرت مثال‌زدنی فتنه را خنثی کردند.
 
پدر شهید ذوالعلی با یادآوری خاطرات روز شهادت پسرش گفت: امیرحسام روز 9 دی کفن‌پوش در راهپیمایی شرکت کرد و در روز 10 دی 88 نیز توسط فتنه‌گران به شهادت رسید.
 
وی با بیان اینکه امیرحسام ورزشکار، دانشجو، اهل هیئت و مسجد بود و همیشه می‌گفت اگر برای خدا کار کنیم وقت کم نمی‌آوریم، یادآور شد: فتنه‌گران چندبار خواستند او را بزنند اما موفق نشدند؛ آنها امیرحسام را شناسایی کرده بودند.
 
ذوالعلی با بیان اینکه ما سران فتنه را به خدا واگذار کرده‌ایم، گفت: پسرم در جریان فتنه می‌گفت اگر ما کتک بخوریم می‌دانیم برای چیست اما اگر فتنه‌گران کتک بخورند دچار بغض و کینه می‌شوند چراکه هدفی ندارند.
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ایثـار و شهادت , ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: شهدای فتنه , رایه الهدی , ساکتین فتنه , پدر شهید , امیرحسام ذوالعلی , دانشجوی بسیجی , 9دی ,
:: بازدید از این مطلب : 2240
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 24 خرداد 1391

آیا اینترنت به بزرگترین و مخوف‌ترین ماشین جاسوسی دنیا تبدیل شده است؟ ابزارهای جاسوسی عصر جدید چگونه عمل می‌کنند؟ آیا مهم‌ترین و جدیدترین ابزار جاسوسی دنیا را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید که هر شهروند ناخواسته به یک جاسوس تبدیل شده است؟ در این گزارش به معرفی و نحوه عملکرد و بررسی جاسوسی سایبری و ابزارهای مورد استفاده آن خواهیم پرداخت.

 اگرچه این ابزار نظیر دوربین‌های جاسوسی، دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های ضبط صدا ردیاب موبایل، جی. پی. اس و شنود صوتی در دسترس عموم مردم قرار دارد اما همین ابزار تله و طعمه‌ای برای جاسوسی و شنود توسط گردانندگان شبکه‌های جهانی ارتباطی نظیر مخابرات و اینترنت و غیره می‌شوند. شاید با شنیدن کلمه جاسوسی و اینکه هر وسیله‌ای در اطراف ما توان تبدیل شدن به یک ابزار جاسوسی را دارد، منتقدان بسیاری این تفکر را "توهم توطئه" بنامند. اما باید به این نکته توجه داشت که منظور از جاسوسی، همواره انجام عملیاتی پیچیده مانند آنچه که در رسانه‌ها به عنوان جاسوسی مطرح می‌شود و یا از خبر از دستگیری جاسوس منتشر می‌شود، نیست. همین که موقعیت مکانی شما، و یا شماره‌های تلفن همراه شما، توسط شرکت سازنده موبایل قابل دسترسی است، خود یکی از جنبه‌های جاسوسی از شهروندان است که در رده جاسوسی غیرفعال (passive) جای می‌گیرد که تنها به گردآوری و ذخیره داده‌ها بدون هدف عملیاتی اختصاص دارد.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان سایبر، اينترنت به بزرگ‌ترين «ماشين جاسوسی و پایش اطلاعات» جهان تبديل شده است و این در حالی رخ می‌دهد که به طور روز افزون شاهد اين هستيم كه اطلاعات شخصي بيشتر افراد نسبت به هر زمان ديگري در اينترنت قرار دارد و آن را به مثابه گنجینه با ارزشی از اطلاعات تبدیل کرده است.

ورود اینترنت به تمام زوایای زندگی روزمره با هدف کنترل بیشتر

شبکه های اجتماعی؛ تکمیل فرمهای جاسوسی به دست خود کاربران


 

 

تلفن همراه هوشمند در دسترس ترین ابزار جاسوسی هستند

 


آمریکا چگونه جاسوسی سایبری انجام می‌دهد؟

پروژه "آگاهی جامع اطلاعاتی" به منظور پایش اطلاعات ارتباطات شهروندان سراسر جهان راه‌اندازی شده است



در زمان انتخابات ایران، کاربران ایرانی بالای 90 درصد مخاطبان توئیتر را تشکیل می‌دادند. پس از انتخابات ایران،400 میلیون توئیت در کتابخانه ملی آمریکا، برای بررسی و تحلیل محتوا ثبت شد. این نشان‌دهنده جمع‌آوری پیشرفته و آنالیز دقیق اطلاعات است.



 

«رابرت گیتس» وزیر دفاع آمریکا در ژوئن 2009 اعلام کرد، تکنولوژی‌های رسانه‌های اجتماعی همچون توئيتر که نقشی حیاتی در مستندسازی و هماهنگی اعتراضات در ایران به ویژه تهران داشتند، یک دارایی استراتژیک عظیم برای آمریکا محسوب می‌شوند.


مرکز فرماندهی سازمان امنیت ملی آمریکا با بیش از 18 هزار کارمند در بالتیمور

 

تلویزیون هوشمند جاسوسی در مقابل دیدگان شما

شما را به مطالعه مشروح این گزارش در ادامه مطلب دعوت می نماییم

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: آشنایی با جاسوسان پنهان عرصه دیجیتال , رایه الهدی , البرز , کرج , جاسوسی , تلوزیون های هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 2365
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 24 خرداد 1391

دکتر سعید جلیلی اوّلین افشاگری علنی شهید را علیه بنی صدر، این ‌گونه به یاد می ‌آورد: «دو ماه به انتخابات رياست جمهوری مانده بود. شبی در پايان سخنرانی شهيد ديالمه در دانشكده ‌ی علوم، يك نفر پرسيد نظر شما در مورد انتخابات رياست جمهوری چيست؟ شهيد ديالمه گفت: "نامزدها هنوز كامل نشده‌اند؛ اما امشب در مورد يكی از آن ‌ها صحبت می‌كنم. انتخاب آقای ابوالحسن بنی ‌صدر به رياست جمهوری برای كشور فاجعه در پی ‌خواهد داشت." خيلی غير منتظره بود. مجلس شلوغ شد......

شهيد ديالمه

 

بقیه در ادامه مطلب....

 

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: شهیددیالمه , انجمن حجتیه , سعیدجلیلی , رایه الهدی , هیئت المهدی , هیئت منتظران مهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 1998
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
دو شنبه 22 خرداد 1391

به نقل از فارس، گفت‌وگوی سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان که پیش از این قرار بود امشب پخش شود، روز 25 خرداد ساعت 21:20 به روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت. بنا بر این گزارش، سیدحسن نصرالله در گفت‌وگوی خود با شبکه چهار سیما به سوالات متعددی درباره زندگی خصوصی و خانوادگی خود تا تحولات مهم بین المللی پاسخ داده است.

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: تغییردر زمان پخش مصاحبه سیدحسن نصرالله ,
:: بازدید از این مطلب : 1916
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : گمنام
یک شنبه 21 خرداد 1391

مرتضی حیدری مجری صداو سیما اخیرا گفت‌وگویی با سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله انجام داده که قرار است این گفت‌وگو فردا ساعت 21 از شبکه 4 پخش شود. حیدری حاشیه‌های این گفت‌وگو را با فارس بیان کرده است.

 

در ابتدا بگویید مصاحبه با سید حسن نصرالله چگونه هماهنگ شد؟

از حدود دو ماه پیش به این فکر افتادم که این مصاحبه را انجام بدهم و دلیلش هم این بود که «25 می» روز آزادسازی جنوب لبنان و روز مقاومت، مناسبت خیلی خوبی بود که هم سفری به لبنان داشته باشم و هم در مراسم جشن آزادسازی که در بنت الجبیل برگزار می‌شود شرکت کنم و این مصاحبه را با سیدحسن نصرالله داشته باشم. برای این مصاحبه آقای رکن‌آبادی سفیر ایران و همکارانشان زحمت زیادی متحمل شدند.

جالب است که رژیم اسرائیل رسماً اعلام کرده که اگر سیدحسن نصرالله در هر جایی باشد حتی در یک استادیوم چند صد هزار نفری یا در هواپیمای مسافربری و یا هتل و یا هر مکان مسکونی که باشد در ترور وی درنگ نخواهد کرد و این مصداق بارز تروریسم دولتی است

 

بقیه در ادامه مطلب....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: سیدحسن نصرالله , مصاحبه , مرتضی حیدری , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 1942
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
شنبه 20 خرداد 1391

یک تحلیلگر سازمان سیا مطرح کرد؛


1. اقتدار در تنگه هرمز، نفت و تحقیر اسرائیل

2. حمایت از گروههای انقلابی

3. همدلی و همگرایی نیروهای انقلاب و نقش وحدت آفرین رهبری

4. خدمت به مردم محروم

5. کمک به مستضعفان جهان

 

شرح در ادامه مطلب....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: رهبرانقلاب , نگرانی , سازمان سیا , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2138
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
دو شنبه 13 خرداد 1391

یک بار از جبهه آمده بودم و عصر در خانه آقا خدمت ایشان رسیدم و گزارش عملیات‌ها را دادم. نماز مغرب و عشا را پشت سر ایشان خواندیم و فرمودند: «آقارحیم! برای شام می‌مانی یا می‌روی؟» گفتم: «شام علما برکت دارد. اگر اجازه بدهید می‌مانم». آقا فرمودند: «از بیرون برایت شام بگیریم یا هر چه در خانه هست می‌خوری؟» گفتم: «آقا! هر چه در خانه هست می‌خورم». شام رئیس‌جمهور یک املت ساده بود....

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگویی مشروح فراز و فرودهای سال‌های مجاهدت و نقش بی‌بدیل رهبری برای پیگیری خط امام(ره) را تشریح کرد.

سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در آستانه سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی و آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای در گفت‌وگویی با نشریه «پاسدار اسلام»، از خاطرات خود از خمینی کبیر و خلف صالح او و همچنین فراز و فرودهای سال‌های مجاهدت و نقش بی‌بدیل رهبری در پیگیری خط امام‌ و هوشمندی منحصر به فرد معظم‌له در هدایت کشتی متلاطم انقلاب اسلامی و عبور دادن آن از مهلکه‌های خطیر سخن گفته است.

متن این مصاحبه به نقل از فارس در پی می آید:
 

بقیه در ادامه مطلب....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1790
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : گمنام
دو شنبه 14 خرداد 1391
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد، گفت: رژیم شاه با ترتیب دادن حوادث متعدد از جمله حمله به فیضیه می خواست زهرچشمی از قم و مردم این شهر بگیرد و علما و مردم را بترسانند تا گوش به حرف امام نکنند، همان سال منزل امام (ره) رفتیم ایشان ده دقیقه صحبت کردند و تاکید کردند شما هیچ نگرانی نباشید اینها مثل گوسفندی هستند که سرشان را بریده اند و دست و پا می زنند

وی بیان داشت: امام در عین ساده زیستی همیشه تمیز و پاکیزه بود و همواره عطر می زدند و مرتب بودند. یک زمان که امام در عراق بودند پیشنهاد کردیم که با توجه به گرمی بیش از حد هوا در کوفه به باغی در همان حوالی بروند تا کمی حال و هوای ایشان عوض شود، اما ایشان گفتند چطور من این گونه رفتار کنم در حالی که دوستان ما در ایران در زندان هستند و در هوای گرم به سر می برند......

بقیه در ادامه مطلب....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1940
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : گمنام
دو شنبه 14 خرداد 1391
نظر عالی‌ترین مقام اهل تسنن درباره امام(ره)

 

هنگامی که صحبت از امام شد، دکتر طنطاوی شیخ وقت الازهر گفت: «الخمینی فی قلبی»!

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن زمانی معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه به ذکر خاطره‌ای از دیدار خود با شیخ وقت دانشگاه الازهر پرداخت و گفت: در آن زمان در جلسه‌ای که با دکتر طنطاوی عالی‌ترین مقام دینی اهل سنت داشتم، صحبت از امام پیش آمد و او گفت: «الخمینی فی قلبی»! یعنی دل من خانه خمینی است و دل‌های مردم مصر خانه خمینی است!
 
وی همچنین در بخش دیگری از نشست علمی بررسی اندیشه‌های امام خمینی(ره) در جهان معاصر در خبرگزاری رسا به حضورش در کشور فیلیپین اشاره کرد و اظهار داشت‌: در سفر تبلیغی به این کشور وضعیت اسلام را جویا شدم و گفتند که یکی از اساتید دانشگاه رهبری جامعه اسلامی را به عهده گرفته است. وقتی با او دیدار داشتم وی گفت که یک کتاب موجب گرایش او به اسلام شده است و آن کتاب، نامه امام خمینی(ره) به فرزندش سید‌احمد بود! در آن هنگام قدر و منزلت امام را بیش از پیش احساس کردم.
 
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1880
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : گمنام
دو شنبه 14 خرداد 1391

تعابیر امام را هرجا بکار ببرید به شما تندرو خواهند گفت

این آن ویژگی امام است كه فقط آموزش ندیده بلكه تربیت هم شده، تزکیه هم شده: یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه. امام نقش پیامبران را ایفا می فرمودند، خودشان می فرمودند «العلماء ورثه الانبیا» و در کتاب ولایت فقیه روی این تاکید می کردند. آنچنان تنفرآمیز از اسلام امریکایي و لیبرالها صحبت می کرد که همه از آن تنفر شوند. اگر دیدید اسلام امریکایي زبان باز کرده در جامعه بدانید امام و خط امام غریب شده است. شما به سهم خودتان نگذارید امام غریب شود. اگر چه به شما بگویند تندرو. تعابیر امام را هرجا بکار ببرید به شما تندرو خواهند گفت. اینهایی که به کسانی که مثل امام نفرت دارند از منافقین و لیبرالها و اسلام امریکایی اتهام تندرو بودن مي‌زنند اگر به امام برسند درباره امام چه قضاوتی خواهند داشت؟

اما چرا امام بعد ازدفاع مقدس نگران اسلام تقلبی شدند؟ به دلیل اینکه خیالشان راحت بود اسلام قدرت پیدا کرده. حالا که اسلام قدرت پیدا کرده بازار سیاه پیدا می کند. کالای قلابی اسلام را به بازار می آوردند. این یک قاعده است.
مثلا اخلاق اگر جا افتاد شما منتظر اخلاق قلابی باشد. معنویت اگر جا اتفاد منتظر معنویت قلابی باشید. دفاع مقدس اگر در جامعه سکه بازار شد و رواج پیدا کرد شما منتظر تفسیر قلابی از دفاع باشید. شهدا وقتی که در جامعه حرمت پیدا کردند شما منتظر دفاع قلابی از شهدا باشید. اگر پای یک فیلم نشستید و چهار تا رزمنده را نشان داد زود خوشحال نشوید. صبر کنید و زود قضاوت نکنید. الان دور بازار رزمنده هاست. رزمندها دیگر غریب نیستند. دور شهداست. ضد انقلاب هم می آید مرگ بر اصلی ترین ارزشهای این انقلاب بگوید در کنارش شهدا را با احترام یاد می کند. لذا ما دیگر خوشحال نمی شویم فیلم دفاع مقدسی ساخت شود صبر می کنیم ببینم چی ساخته شده. باید ببینم کدام رزمنده و شهید را می گويد.

ما ذوق زده نمی شویم اگر کسی کار معنوی انجام بدهد. چون بازار معنویت رونق پیدا کرده شما باید منتظر نفاق باشید. این یک قاعده است. اخلاق رونق پیدا کرده است، الان هر فتنه گری از اخلاق صحبت می کند. به حدی این مسئله شیوع پیدا می کند که بدون سوء ظن نمی شود اسلام خواهی کسی را پذیرفت. برای اینکه ما در دوراني هستیم که امام ترسیم کرده: دوران تثبیت جایگاه اسلام

بقیه در ادامه مطلب....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1608
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : گمنام
یک شنبه 14 خرداد 1391

امام‌خمینی: هرگاه در صنعت و فرهنگ ابتکار داشتیم نویسندگان غربزده مسخره‌مان کردند!/اگر بخواهیم همه چیز می‌توانیم بسازیم

« بايد هوشيار و بيدار و مراقب باشيد كه سياست بازان پيوسته به غرب و شرق با وسوسه‏هاى شيطانى شما را به سوى اين چپاولگران بين المللى نكشند؛ و با اراده مصمم و فعاليت و پشتكار خود به رفع وابستگيها قيام كنيد.و بدانيد كه نژاد آريا و عرب از نژاد اروپا و امريكا و شوروى كم ندارد و اگر خودىِ خود را بيابد و يأس را از خود دور كند و چشمداشت به غير خود نداشته باشد، در دراز مدت قدرت همه كار و ساختن همه چيز را دارد.»

حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) نیز در وصیتنامه ی سیاسی-الهی خود، با نگاهی به عملکرد استعمارگران در این زمینه و آثار شوم آن در اقتصاد و فرهنگ کشورها،نسبت به این مسئله اینگونه هشدار می دهند: «از جمله نقشه‏ها كه مع الأسف تأثير بزرگى در كشورها و كشور عزيزمان گذاشت و آثار آن باز تا حد زيادى به جا مانده، بيگانه نمودن كشورهاى استعمارزده از خويش، و غربزده و شرق‏زده نمودن آنان است به طورى كه خود را و فرهنگ و قدرت خود را به هيچ گرفتند و غرب و شرق، دو قطب قدرتمند را نژاد برتر و فرهنگ آنان را والاتر و آن دو قدرت را قبله گاه عالم دانستند و وابستگى به يكى از دو قطب را از فرائض غير قابل اجتناب معرفى نمودند! و قصه اين امر غم‏انگيز، طولانى و ضربه‏هايى كه از آن خورده و اكنون نيز مى‏خوريم كشنده و كوبنده است.

 
و غم‏انگيزتر اينكه آنان ملتهاى ستمديده زير سلطه را در همه چيز عقب نگه داشته و كشورهايى مصرفى بار آوردند و به قدرى ما را از پيشرفتهاى خود و قدرتهاى شيطانى‏شان ترسانده‏اند كه جرأت دست زدن به هيچ ابتكارى نداريم و همه چيز خود را تسليم آنان كرده و سرنوشت خود و كشورهاى خود را به دست آنان سپرده و چشم و گوش بسته مطيع فرمان هستيم.....
 
بقیه در ادامه مطلب....
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , اجـــتماعــــــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1915
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : گمنام
یک شنبه 14 خرداد 1391
عشق به امام و رهبري‌ منشأ تصميم‌گيري‌هاي صحيح/برخي از مسئولين منصب ولايت‌فقيه را دكان روحانيون مي‌دانند

 

 عضو مجلس خبرگان رهبري با تأكيد بر اينكه امتحان الهي براي كساني كه با سرنوشت جامعه سروكار دارند، سنگين‌تر و دشوار‌تر است گفت: بنده بيش از 60 سال تجربه سياسي و اجتماعي داشته و از نزديك شاهد تحولات زيادي بوده‌ام، اما با وجود اين تجربه، در فتنه 88 هرگز احتمال هم نمي‌دادم كه چنين افرادي كه سال‏ها در خدمت انقلاب اسلامي بوده‌اند وحتي از امام (ره) حكم‌هايي دريافت كرده بودند، در آخر پيري دست به توطئه براي براندازي نظام بزنند.

آيت‌الله مصباح يزدي در ديدار با تعدادي از كاركنان و مديران وزارت اطلاعات با بیان اینکه درستي كارهاي اختياري انسان مرهون شناخت صحيح اوست، ادامه داد: شناخت‌ها انواع مختلفي دارند كه هر انساني با توجه به تصميم‌گيري‌هاي خود در ابعاد فردي و اجتماعي، سعادت يا شقاوت خود را رقم مي‌زند و حتي اين شناخت‌ها منجر به پذيرفتن مسئوليت‌هاي اجتماعي توسط فرد مي‌شود.

رئيس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) اظهار داشت: پس از انقلاب سعي شد تا سطح معلومات و فرهنگ جامعه در همه زمينه‌ها ارتقا پيدا كند، ولي هنوز تا حد مطلوب فاصله زيادي داريم، چرا كه حتي بنيادي‌ترين مسائل انقلاب براي بسياري از مسئولين سطح بالاي كشور شناخته نشده است وحتي اگرشعارهايي مي‌دهند، در عمل، گرايش‏شان به اين شعارها سطحي است.

وي با بیان اینکه از آغاز تاريخ زندگي بشر تاكنون همواره قدرت در جوامع در حال تغيير و دست به دست شدن بوده است، ادامه داد: نگاهي گذرا به تاريخ كشورها و كشور خودمان اين مسأله را روشن كرده و آيات قرآن نيز مؤيد صحت اين گفتار است.

به گفته این عضو مجلس خبرگان رهبری در تاريخ اسلام نيز چنين چيزي وجود داشته و هنوز پيامبر (ص) دفن نشده بود كه عده‌اي به فكر گرفتن قدرت و رسيدن به حكومت افتادند.

وی با یادآوری آياتی از قرآن كريم، اين تغيير حكومت‌ها و جابجايي قدرت‌ها را سنت الهي دانست و افزود: اين جابجايي قدرت‌ها در واقع امتحان الهي براي سنجش افراد و گروه‌هاست، هرچند خداوند به عملكردها عالم است، اما خواسته تا افراد خودشان سرنوشتشان را رقم بزنند.

علامه مصباح يزدي با تاکید بر اينكه همه افراد حتي پيامبران مورد آزمايش قرار مي‌گيرند، ادامه داد: پيروزي انقلاب اسلامي نيز امتحان الهي است و هركس در اين انقلاب مقام بالاتري داشته باشد، امتحان وي دشوارتر و مسئوليتش سنگين‌تر است.

بقیه در ادامه مطلب...

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , امامت و ولایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1992
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
یک شنبه 14 خرداد 1391
وقتی لیبرال‌ها منطق امام را فهم نمی‌کنند/ بازرگان: متعجب شدم که ایشان نمی خواست وجود یا اثر آمریکا را قبول کند!

 

 «امريكا هم هيچ غلطى نمى‏تواند بكند، و جوان‌ها هم مطمئن باشند كه امريكا هيچ غلطى نمى‏تواند بكند.»[1]

«ما ننشستيم كه امريكا يك كارى براى ما بكند. ما نشسته‏ايم كه امريكا اگر بخواهد شيطنت كند جلويش را بگيريم، نشسته‏ايم كه اگر شوروى بخواهد كارى بكند جلويش را بگيريم، دفاع بكنيم از خودمان. ما دنبال اين نيستيم كه امريكا براى ما كار بكند. «ما امريكا را زير پا مى‏گذاريم» در اين امور؛ نمى‏گذاريم كه دخالت در امور ما بكند، نمى‏گذاريم كسى ديگر هم دخالت بر ما بكند.» [2]
 
این عبارات تنها دو نمونه از تعبیرات حضرت امام (ره) راجع به یکی از اصول استراتژیک «خط امام» است و این در حالی است که اصل استراتژیک نحوه تعامل با امریکا و قائل نبودن قدرت برای این کشور، در ذهن‌های مادی نگر و ناآشنا با اسلام ناب مورد مقبول و معقول نیافتاده و نمی افتد.
 
کم نبوده و نیستند سیاسیونی که خود را (دستکم در سیاست) «اعلم» از ولی فقیه می دانستند و با «اعتدال» و «کارشناسی» برای انقلاب نسخه های رخوت و ذلت تجویز می نمودند. این در حالی است که این شیوه با گذشت سال ها پس از پیروزی انقلاب و مشاهده موارد عینی باز هم از سوی برخی سیاسیون پیگیری شده و از "اشتباه استراتژیک" در عدم برقراری رابطه با امریکا سخن به میان می آید.
 
در همین زمینه مرحوم مهندس بازرگان به خاطره‌ای در سفر به پاریس اشاره می‌کند. وی در این سفر و در اوج انقلاب، به امام پیشنهاد می‌کند در مقابل «طاغوتِ مجبور به عقب نشینی شده»، سیاست «گام به گام» پیش بگیرد و «اعلیحضرت همایونی» را از راه «قانون اساسی مشروطه» عقب براند. و وقتی پاسخ برخواسته از عمق بصیرت و توکل امام را می شنود که نه تنها شاه، بلکه ابرقدرتی چون آمریکا را هم به هیچ نمی انگارد، آن را «سادگی» و «عدم آشنایی با بدیهیات سیاست» تعبیر کرده و متعجب می شود. این مبهتر است این ماجرا را از زبان خود مهندس بازرگان بخوانیم:
 
« روز ۵۷/۷/۳۰ به اتفاق آقای دکتر ابراهیم یزدی در خانه اندرونی که آن طرف کوچه و قدری به طرف شرق بود ملاقات و مذاکرات به عمل آمد. آقای اشراقی داماد ایشان در ابتدای جلسه و برای پذیرایی و تعارفات اولیه حضور داشتند. جلسه سه نفری قریب یکساعت و نیم طول کشید و همانطور که قبلاً از آقای دکتر بهشتی شنیده بودم، ایشان ابتدا به کلام و استفسار از حال و نظریات طرف و ابراز انبساط چندان نداشت. وقتی ضرورت تعیین یک هیأت نمایندگی را مطرح کردم تاییدی ندیدم. مختصری از وضع ایران، عقب‌نشینی‌های شاه و امکان توسعه فعالیت و پیشروی و پیروزی صحبت کرده گفتم انتخابات مجلس که وعده آزادی آن را داده‌اند فرصت خوبی برای نفوذ و موفقیت خواهد بود و شاه را می‌شود به تدریج بیرون انداخته، از راه‌های قانونی و مجلس موسسان تغییر نظام داد. [3] ایشان بلافاصله اشکال کرده گفتند شور و هیجان مردم خواهد خوابید. گفتم برعکس است، فعالیت‌های انتخاباتی همیشه بهترین فرصت و وسیله برای بحث و تبلیغات و تجمع و تحریکات است. ایشان اظهار ناامیدی کرده گفتند آیا تضمین می‌کنید؟
 
 

بقیه در ادامه مطلب...

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , امامت و ولایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 2063
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : گمنام
جمعه 12 خرداد 1391
به گزارش بولتن نیوز، قرار است دفتر سابق آقای منتظری در آیین سالگرد رحلت حضرت امام کتابی را به صورت غیر قانونی چاپ و توزیع نماید.
 
مطرح است این کتاب که به مقدمه سعید منتظری شروع می شود با حمایت پشت پرده بقایای باند روسیاه مهدی هاشمی معدوم و موافقت و تاکید احمد منتظری (مسئول دفتر غیرقانونی آقای منتظری) مبنی بر توزیع آن بوده است.
 
کتاب یاد شده که منتسب است به اظهارات منتشر نشده ای از آقای منتظری در زمان حیات وی، دارای اتهامات سراسر کذب و دروغ نسبت به حضرت امام (ره) و نظام اسلامی است.
 
ضمن آنکه بر اساس اخبار واصله قرار است توسط دفتر سابق آقای منتظری بین مرتبطین و هواداران توزیع گردد.
 
لازم به ذکر است تا کنون از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) در این خصوص هیچ موضعی اعلام نشده است و همچنین از طرف مراجع امنیتی و قضایی هیچگونه برخوردی با عوامل تهیه و توزیع آن انجام نشده است.
 
اگرچه بازماندگان باند مهدی هاشمی معدوم در سایت های خبری مختلف مظلوم نمایی کرده و خبر از تعطیلی دفتر مرحوم منتظری توسط نظام داده اند. اما مشاهدات عینی حاکی از آن است که این دفتر همچنان دایر بوده و به محلی برای توطعه و طراحی برای انتقام از امام و انقلاب تبدیل شده است، توطعه هایی که خروجی آن را در سایت های جریان فتنه می بینید.
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1996
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 11 خرداد 1391

فرمانده سپاه ولی امر:افرادی که بیانیه‌ها و نامه‌های بدون سلام برای نایب امام زمان می‌فرستادند، پا روی خون شهدا و اعتقادات مردم گذاشتند و امروز نیز در خفت و خواری به سر می‌برند که باید در این شب آرزوها، از خدا برای خود طلب مرگ کنند، چراکه خون به دل مردم و فرزند زهرا کرده و دشمن را دلشاد کردند.

 

جباری با اشاره به صحبت‌های اخیر سیدمحمد خاتمی پیرامون بازگشتش به عرصه سیاست، یادآور شد: خاتمی که می‌خواهد پس از این همه خیانت به میان مردم بازگردد، باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم.

 

وی افزود: خاتمی باید خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم.

 

جباری تصریح کرد: اصلاحاتی‌ها یک مشت لائیک و سکولار هستند که به درون انقلاب نفوذ کرده و می‌خواهند ارزش‌های انقلاب را لگدمال کنند.

 

وی اذعان کرد: دعوای این افراد پیش از مقام معظم رهبری با امام و شهیدان است و توهین به امام هادی (ع) نیز از همین جریانات سرچشمه می‌گیرد.

 

فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به جریان انحرافی و خطرات آن برای انقلاب عنوان کرد: سروش در دهه 70 اعلام کرد که ولایت ائمه را قبول ندارد و به همین علت نیز ولایت فقیه را به رسمیت نمی‌شناسد و امروز نیز جریان انحرافی ادعا می‌کند که وقتی با امام زمان در ارتباط است نیازی به ولی فقیه ندارد و این دو به یک اندازه خطرناک و باطل هستند و باید در مقابل آنها ایستاد....

بقیه در ادامه مطلب....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: سردار جباری , رایه الهدی , فتنه , سران , ,
:: بازدید از این مطلب : 2035
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 10 خرداد 1391
اين جريان مرموز- كه ناشناخته نيست- با بهره گيري از يك شبكه مافيايي، قيمت اجناس، كالا و خدمات مورد نياز مردم را متناسب و همسو با شاخه بيروني ترفند ياد شده، دست كاري مي كند و در اين ميان آنچه تاسف آور است اين كه انگار نه انگار مسئولان و مراكز اقتصادي، اطلاعاتي و امنيتي كشور براي مقابله با اين ترفند دوسويه دشمن و قطع شاخك هاي داخلي آن- كه شناخته شده هستند- وظيفه اي برعهده دارند!....
بقیه در ادامه مطلب.....

 

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: شریعتمداری , کیهان , ایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 1665
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : گمنام
یک شنبه 7 خرداد 1391

مقام معظم رهبری با تاکید بر مسئولیت خطیر نمایندگان آنها را از موضع گیری های طائفه ای و دخیل کردن حُب و بُغض‌های شخصی و گروهی در تصمیمات نهی کردند و فرمودند : اصلی‌ترین توصیه‌ی اینجانب به نمایندگان محترم آن است كه در جایگاه خطیری كه با رأی مردم به دست آورده‌اند، تنها به مسئولیت الهی و اَدای وظیفه‌ی سنگین نمایندگی از ملّت بیندیشند و انگیزه‌ها و حُب و بُغض‌های شخصی و گروهی و طائفی و محلی را در قانون‌گذاری كه مهم‌ترین وظیفه‌ی مجلس شورای اسلامی است و نیز در نظارت بر اجرای قانون و البته نیز در موضع‌گیری‌هایی كه فضای كشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد، دخالت ندهند.

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1870
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : گمنام
یک شنبه 7 خرداد 1391

به گزارش مشرق، موسسه مطالعات جنگ با همکاری موسسه امریکن اینترپرایز گزارشی درباره نفوذ ایران در حوزه شرق مدیترانه، مصر، عراق و افغانستان منتشر کرده است.نکته جالب توجه اینکه عکس سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به عنوان عکس روی جلد این گزارش انتخاب شده است.

محتوای این گزارش شامل بررسی میزان نفوذ ایران در شرق مدیترانه نظیر سوریه، لبنان، حزب الله، کناره باختری و نوار غزه - شامل حماس، جهاد اسلامی فلسطینی و گردانهای الاقصی - می شود. همچنین این گزارش میزان نفوذ و راهکارهای ایران برای افزایش نفوذ خود در سه کشور عراق، مصر و افغانستان را نیز تشریح می کند.


در بخشی از خلاصه اجرایی این گزارش آمده است: جمهوری اسلامی ایران از سال 2008 تا کنون با پیروی از یک استراتژی یکپارچه قدرت نرم، نفوذ خود را در سرتاسر منطقه گسترش داده که برای این منظور از ابزارهای سیاسی، اقتصادی و نظامی بهره برده است. بهار عربی در عین حال که چالشهایی برای تهران در خاورمیانه برانگیخته، فرصتهای جدیدی نیز اعطا کرده است....

بقیه در ادامه مطلب....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2005
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : گمنام
شنبه 6 خرداد 1391

 

موفقیت حزب الله لبنان در به عقب نشینی واداشتن رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در سال 2000 میلادی را باید طلیعه پیروزی‌های سلسله‌وار جریان مقاومت اسلامی در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و دیگر رویاروی‌ها با صهیونیست‌ها دانست. پیروزی بزرگی که سبب شده است هر ساله رزمندگان مقاومت اسلامی در لبنان به مناسبت این پیروزی نمادین و استراتژیک پای صحبت‌های سید مقاومت بنشینند تا او به این بهانه از مقاومت بگوید و آخرین مواضعش را به گوش جهان برساند.

به گزارش رجانیوز، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالروز آزاد سازی جنوب لبنان و عید مقاومت و آزادسازی با سخنرانی در مراسمی که در منطقه بنت جبیل، یکی از مناطق حساس و خاطره‌برانگیز جنوب لبنان تشکیل شده بود، به موضوع سوریه، حمله احتمالی اسرائیل و مسائل داخلی لبنان پرداخت. وی ثمره مقاومت را پایان پروژه دشمن صهیونیستی عنوان کرد.
 
سید حسن نصر الله که سخنانش به طور مستقیم از شبکه تلویزیونی المنار پخش می‌شد، در ابتدا به موضوع ربایش و آزاد شدن 11 فرد لبنانی در شهر حلب سوریه اشاره کرده و گفت که این یک حادثه دردناک بود که پایان خوشی داشت.
 
دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه ساخت دیوار حایل نمی تواند اسرائیل را محافظت کند، تصریح کرد: آزاد سازی جنوب لبنان آخرین میخ را بر پروژه تابوت اسرائیل بزرگ کوبید.
 
وی تاکید کرد که ما با مقامات سوری در ارتباط بودیم و برای این کار با دستورات اسد هواپیمایی برای انتقال زنان به بیروت تامین شد........
 
بقیه در ادامه مطلب......
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: رایه الهدی , سیدحسن نصرالله , جنوب لبنان , سالگرد ,
:: بازدید از این مطلب : 1889
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : گمنام
سه شنبه 2 خرداد 1391
وکیل مشایی در خصوص احتمال گذشت موکلش از مداحان و سایر اشخاص و رسانه هایی که رئیس دفتر رئیس جمهور از آنها شکایت کرده، اظهار داشت: آقای مشایی پیگیر شکایات و تعقیب مداحان هستند و آقای حدادیان هم هنوز از نظر خود عدول نکرده است.....
بقیه در ادامه مطلب....
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: مشایی , حدادیان , حاج منصور , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 1864
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
دو شنبه 1 خرداد 1391
آیت‌الله مصباح حضور خود در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی را به اشارت مستقیم آقای بهجت می‌دانند که عدم حضور را مساوی با حضور افراد نامهذب دانسته بودند....
بقیه در ادامه مطلب....
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1679
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
دو شنبه 1 خرداد 1391
متن پیام این استاد برجسته حوزه به این شرح است: " اطلاع یافتیم که دولت جمهوری آذربایجان میزبان مسابقه بین‌المللی آواز«یوروویژن» است که در این مسابقه، رژه همجنس بازان نیز برگزار می‌شود.
 
خاطر شریف و همه مسلمانان منطقه را به این نکته جلب می‌کنم که مسئولان کشور جمهوری آذربایجان، کرامت انسانی را از دست داده و می‌خواهند عمل قوم لوط را ترویج کنند.
 
نشانه سقوط آنان این است که از افکار اکثریت مردم مسلمان آذربایجان فاصله گرفته و در منجلاب افکار غربیان، فرو رفته‌اند و هدف آنان این است که با تحمیل فرهنگ‌های منحط، فرهنگ و ایمان اسلامی مردم منطقه را از بین ببرند چون تنها سد میان آنها و آزمندی‌هایشان، ایمان و اسلام مردم جمهوری آذربایجان است.
 
وظیفه اسلامی و اخلاقی ایجاب می‌کند که مسلمانان با اجتماعات سالم و سازنده خود به هر نحو، اجازه ندهند چنین لکه ننگی در منطقه ظاهر شده و کشور آنان را بدنام کند و بدانند که از عالم بالا چنین گروه منحط، سنگ باران شده و در اندک زمانی نابود می‌شوند."
 
.......................................................................................................................................................
 
 
آذربایجان در حالی بستر خوش رقصی قوم لوط مدرن در قالب برگزاری این مسابقات را فراهم می‌کند، که 80 درصد ساکنان آن را مسلمانان با مذهب شیعه تشکیل می‌دهند.
 
جلویگری از برگزاری برنامه های مذهبی علنی مثل نماز جمعه و عزادرای در روز عاشورا،، ممنوعیت حجاب و صدور احکام برای فعالان مذهبی توسط دادگاه‌های اذربایجان مجموعا 120 سال از جمله اقدامات ضد اسلامی دولت آذربایجان است.

بقیه در ادامه مطلب....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , عقــــــــــــایـــد , ,
:: بازدید از این مطلب : 2242
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : گمنام
دو شنبه 1 خرداد 1391

 

 
 
بی‌بی‌سی فارسی رسانه وابسته به رژیم سلطنتی انگلیس خبر اول خود را به نطق علی مطهری اختصاص داد و با انتخاب تیتر "اعتراض علی مطهری به 'دخالت سپاه' در انتخابات مجلس نهم" نوشت: "علی مطهری، نماینده تهران در مجلس ایران با "مشهود دانستن" دخالت سپاه پاسداران در تعداد زیادی از حوزه‌های انتخابات مجلس گفت: "بسیاری از کاندیداهایی که چه در آن حوزه ها چه رای آوردند و چه رای نیاوردند این موضوع را تایید می‌کنند."
 

بقیه در ادامه مطلب.....


 

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: مطهری , انتخابات , جنجال , رایه الهدی , مجلس ,
:: بازدید از این مطلب : 1871
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : گمنام
دو شنبه 1 خرداد 1391
حمله مجدد مطهری به سپاه/ احمدی‌نژاد به فکر تاسیس کاباره باشد!

 

 

ادبیات پرخاشگرانه و غیرقابل قبول علی مطهری در نطق‌ها و سخنرانی‌های خود در مجلس تمامی ندارد چنانکه پس از توهین به برخی نمایندگان همچون کوچک‌زاده از تریبون اصلی مجلس هشتم، مطهری این بار پا را فراتر گذاشته و با حمله مجدد به سپاه پاسداران و ضمن بازگو کردن اتهامات جبهه مشارکت و مهدی کروبی نسبت به این نهاد مقدس، از آزادی تحریک جنسی توسط رئیس جمهور و لزوم تلاش وی برای تاسیس کاباره و کلوپ سخن گفت!

به گزارش رجانیوز، علی مطهری که به دلیل حمله مستمر به جریان انقلابی در ایام فتنه، با رویگردانی گسترده بدنه این جریان و افت شدید رای در انتخابات اخیر مواجه شده و با همت صدای امریکا و تدارک جنبش تک رای از سوی این شبکه موفق شد در مرحله دوم انتخابات به مجلس راه پیدا کند، در نطق پیش از دستور خود باز هم به جریان انقلابی حمله کرده و ضمن حمله مجدد به سپاه پاسداران این نهاد را به دخالت در انتخابات اخیر مجلس متهم کرد. در عین حال مطهری که پیش از این به ناحق مدعی شده بود مجلس به شعبه‌ای از بیت رهبری مبدل شده است، در سخنانی جالب توجه گفت: مجلس را سپر ولی فقیه کند نه ولی فقیه را سپر مجلس

بقیه در ادامه مطلب.....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: مطهری , سپاه , احمدی نژاد , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 1793
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391

وی البته آنتن شبکه سلطنتی انگلیس را قبضه کرده است و به هر بهانه ای مورد سوال خبرنگاران بی بی سی قرار می گیرد.

عمادی در گزارش های متنوع خود تحریم های غرب علیه ایران را یک پیروزی بزرگ می داند و تاکید می کند که با این تحریم ها کار ایران تمام است!

وی یکبار در این شبکه رسمی ضد ایرانی جمله‌ای تاریخی گفته بود: در مهرماه در ایران، گرسنگی در سطح کشورهای صحرای آفریقا خواهیم داشت....

بقیه در ادامه مطلب...

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: bbc , عمادی , اصلاح طلب , رایه الهدی البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 2313
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391

دستگیری تیمی که هیچ کدام همدیگر را نمی شناختند
 

«فردی که خرید موتور را برعهده داشت به هیچ‌وجه از کسی که ریموت بمب را ساخت یا کسی که موتور را به در منزل شهید برد، اطلاعی نداشت و حتی اجاره‌ کننده خانه‌ای که برای جاسازی بمب روی موتور اجاره شده بود، از کسی که قرار بود بمب را روی موتور جاسازی کند اطلاعی نداشت»...

بقیه درادامه مطلب

 

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعات , ریگی , عملیات , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2208
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
دو شنبه 25 ارديبهشت 1391
تاریخ شکل‌گیری فراماسونری در ایران

 

«باور کنید، از آن روزی که عنوان فراماسون در این مملکت پیدا شد و محفل سرّی آن‌ها به اشارة لندن در این سرزمین تشکیل گردید، از همان روز، بدبختی و سیه‌روزی ملت ایران، شروع شده است.»

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: فراماسونری , ایران , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2123
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : گمنام
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391

شكل گيري و حيات جريانات انقلابي در كشور بي شك تاكنون تنها مديون ريل گذاري، هدايت و حمايت هاي مداوم و مستمر رهبري انقلاب اسلامي - امام راحل عظيم الشأن (ره) و امام خامنه اي مدظله - بوده است و اين نقطه گذاري هاي برجسته در طول دوران پربركت انقلاب اسلامي منجر به ثمردهي درخشاني در طول اين دوران شده است....
 

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: حمایت , جوانان , انقلابی , امام خامنه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 2211
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391

سياست اگر از اخلاق سرچشمه بگيرد، از معنويت سيراب بشود، براي مردمي كه مواجه با آن سياستند، وسيله ي كمال است، راه بهشت است.

به نقل از سایت جبهه پایداری

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2140
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : گمنام
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391

چهار فعالیت کاخ سفید برای جاسوسی اینترنتی

دیگر هیچ محیطی در آمریکا حتی در فضای مجازی هم خصوصی نیست و هیچ راهی هم برای فرار از چشم های کنترل گر در آمریکا وجود ندارد....

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , علم و فنــاوری , ,
:: برچسب‌ها: کاربران , اینترنتی , ایران , کاخ , سفید , جاسوسی , فعالیت , رایه الهدی , رایة الهدی البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 2545
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
نویسنده : گمنام
جمعه 22 ارديبهشت 1391
آیا می دانید شرکت اینتل از ابتدا نسبت به نقص میکروپروسسورهای پنتیوم خود آگاه بود؟ آیا می دانید این شرکت متهم به آلودگی گسترده یک روستا شده است؟ آیا با سیاست شرکت در اخراج کارکنان بالای 40 سال آشنا هستید؟ آیا از نقش این شرکت در ایجاد جنگ و ناآرامی در کشورهای آفریقایی چیزی شنیده اید؟

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: اینتل , cpu , intel , کامپیوتر , اسرائیل , آمریکا , جاسوسی , رایه الهدی , رایة الهدی , کرج , البرز , رایة الهدی البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 2835
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
جمعه 22 ارديبهشت 1391

کوچکترین بی‌تقوایی سیاستمداران، مقدمۀ فسادهای بزرگ اجتماعی/ باید دغدغۀ تازه‌ای به نام «تقوای سیاسیون» در جامعه فراگیر شود

سیاسی بودن برای مؤمن یک ضرورت است/ هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند/ پرداختن به سیاست برای اصلاح جامعه واجب‌تر و مقدس‌تر از موسسۀ خیریه

کوچکترین بی‌تقوایی سیاستمداران، مقدمۀ فسادهای بزرگ اجتماعی خواهد شد

 

اینکه دوستی‌ و دشمنی‌های شخصیِ یک رجل سیاسی در عزل و نصب‌ها و مناسبات سیاسیِ او تأثیر بگذارد، علامت خطر است

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , اجـــتماعــــــی , ,
:: برچسب‌ها: پناهیان , تقوا , سیاست , انتخابات , مجلس , رای~ الهدی البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 2175
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : گمنام
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود

 

علامه مصباح يزدي، بار ديگر در گفتگويي، به حمايت خود از جبهه پايداري تاكيد كرده و علت اين حمايت را حضور افراد صالح در راس اين جريان عنوان كرد.

به گزارش رجانیوز، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با فارس درباره تشکیل جبهه پایداری و دلیل حمایت از این جبهه اظهار داشت: دلیل حمایت بنده از جبهه پایداری ورود و قرار گرفتن افراد صالح‌تر در رأس کار بود.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در توصیه‌ به نمایندگانی که در دور دوم انتخابات، توسط مردم انتخاب شده و به مجلس راه یافتند، تصریح کرد:

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: علامه مصباح , جبهه پایداری , صالح , رایة الهدی البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 2693
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : گمنام
دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
دوران نزاع نظری اصولگرایی و اصلاح‌طلبی تمام شده است/ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم

 

انتخابات مجلس نهم را باید یکی از متفاوت‌ترین انتخابات‌‌های برگزار شده پس از انقلاب اسلامی از حیث نیروهای موجود در صحنه رقابت برشمرد. در شرایطی که در انتخابات گذشته رقابت به گونه‌ای رقابت غربگرایان و معتقدین به رویکردهای اسلامی در اداره امور جامعه بود، این انتخابات صحنه رقابتی شده میان مومنین به رویکردهای اسلامی در اداره کشور که بسیاری از آن به عنوان رقابت درون خانواده نظام یاد کرده‌اند. با این حال اصول حاکم بر رفتار سیاسی برخی از طرف‌های رقیب در این انتخابات به نحوی بود که در مواردی رقابت را به دلخوری و کدورت مبدل کرده است.

 
به گزارش رجانیوز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، که مدتی است مباحث خود در هیئت محبین اهل‌بیت(ع) را به بحث دربارۀ «قدرت و معنویت» اختصاص داده است، جمعه شب به بررسی این موضوع و راه‌های برطرف کردن برخی کدورت‌ها پرداخته و با اشاره به پایان انتخابات مجلس و بیان پیام‌های انتخابات مجلس، «تقوا» را مهمترین نیاز کنونی فضای سیاسی جامعه دانست و گفت: «در انتخابات دور اول آنهایی که رای آوردند، کسانی بودند که شهرت به تقوا داشتند. معلوم می‌شود جامعه نیز تا حد زیادی به این نیاز پی‌برده است.»
 
پناهیان با بیان اینکه تقریباً دوران نزاع نظری و اعتقادی میان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی
رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , اجـــتماعــــــی , ,
:: برچسب‌ها: پناهیان , نزاع , سیاسی , رایة الهدی البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 2415
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
دو شنبه 18 ارديبهشت 1391

به گزارش مشرق، روزنامه شرق نوشت: حاج سعید حدادیان در واکنش به خبر درخواست وکیل اسفندیار رحیم‌مشایی از دادستان تهران برای تعقیب قضایی حاج‌منصور ارضی گفته بود:

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: حدادیان , حاج منصور , مشایی , رایة الهدی البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 2293
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : گمنام
دو شنبه 18 ارديبهشت 1391

مفتی عربستان سعودی در جدیدترین ادعاهای مضحک خود جنبش‌هاي ملي معاصر را که به سرنگونی چهار ديکتاتور عرب منجر شد به علت...

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: مفتی , عربستان , انقلاب , گناه ,
:: بازدید از این مطلب : 2407
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
دو شنبه 18 ارديبهشت 1391

در اين بسته به آثار حوزه‌ي دين و انديشه پرداخته‌ايم و سعی كرده‌ايم بهترين و جدیدترین آثار مربوط به مباحث ولايت فقيه، عرفان اسلامي، تفسير و علوم قرآني و اصول عقائد را در اختيار قرار دهيم:

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , اخلاق و عرفان , امامت و ولایت , ,
:: برچسب‌ها: دین , اندیشه , اصول عقاید , عرفان اسلامي , تفسير و علوم قرآني ,
:: بازدید از این مطلب : 2348
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : گمنام
شنبه 16 ارديبهشت 1391

 

آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند/ اگر روی اصول لغزیدید، بگویید لغزیدم! اصول را خراب نکنید

 

چند روز قبل از انتخابات دور نخست مجلس نهم بود که حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی در میان جمع پرشوری از جوانان انقلابي جبهه پایداری حاضر شد. سخنان دلنشین و پرطنین او بر دل‌ها می‏‌نشست. آقاتهرانی از ماجراهاي مدرسه حقاني گفت و اختلافات آن زمان مدرسه بر سر پايداري و يا اغماض در قبال شريعتي و از خاطرات نگفته‌اش با شهید مصطفی ردانی‏ پور. می‏ گفت بحث‌ها همان بحث‌های چندین سال پیش است و هر بار امتحان‏ ها تکرار می‏‌شود، اين سنت الهي است،‌مي‌گفت پايداري بر اصول را با هيچ چيز عوض نكنيد. متن سخنرانی را به نقل از نشریه "اصولگرا" در ادامه می‏ خوانید:

... ما با مرحوم شهید مصطفی ردانی هم‌محله‌ای بودیم. آقامصطفی يكسال بعد از بنده طلبه شد. وقتی آقامصطفی به مدرسه حقانی آمد، خیلی زبر و زرنگ و آتشی بود. توی اصفهان معمولاً بعد از نماز توی مساجد جلسه می‌گذاشت و به بهانه تعلیم قرآن و نهج‌البلاغه حرف‌های سیاسی هم می‌زد و به من هم می‌گفت بیا. من هم یک مقدار تند حرف می‌زدم. یک بار گفتند شما را می‌گیرند و فرار کردیم. البته در مدرسه حقانی هر شب فراری بودیم، چون می‌ریختند توی مدرسه و قربة الی الله از دَم تا دُم، همه را می‌زدند! این‌که می‌خواستند چه کسی را ببرند، بحث بعدی بود، اما کتک را همه می‌خوردند، هفته‌ای یکی دو بار یا نهایتاً دو هفته یک بار مأموران توی مدرسه حقانی می‌ریختند. من تقریباً همه مسافرخانه‌های قم را بلد بودم، چون...

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: مــهـــــدویــــت , , ســـــیاســـــی , اخلاق و عرفان , امامت و ولایت , ,
:: برچسب‌ها: رایة الهدی , آقاتهرانی , آیت الله بهجت , سایت جامع مهدویت , فتنه , ولایت , امام خمینی , آقاروح الله ,
:: بازدید از این مطلب : 2853
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391

 

به گزارش مشرق، مجتبی رحماندوست، مشاور سابق رئیس جمهور و نامزد جبهه متحد اصولگرایان، در گفت وگو با جهان برای نخستین بار ماجرای جلسه محرمانه 10 عضو کابینه دولت دهم در دفتر وزیر اطلاعات را رسانه ای کرد.

به گفته وی این جلسه پس از مخالفت رهبر معظم انقلاب با انتصاب اسفندیار مشایی به معاونت اولی رئیس جمهور برگزار شد که البته همه حاضران در آن از پست‌شان عزل شدند.

وی در تشریح این رویداد می گوید:
 

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: مشایی , وزیراطلاعات , رحماندوست , جلسه محرمانه , عزل ,
:: بازدید از این مطلب : 2077
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391

 

"سيد حسن نصرالله" دبيرکل حزب‌الله لبنان، همچنان سوژه اصلي مراکز تصميم‌سازي و تحليلي در سرزمين‌هاي اشغالي است و اين رژيم با تلاش براي به دست‌آوردن سرنخي از وي سعي دارد بتواند ضربه‌اي به مقاومت بزند.
 

 

 

 

رایةالهدی ، تارنمای هیئت کربلای بیت المهدی(عج) ، کــــــرج

:: موضوعات مرتبط: ایثـار و شهادت , ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: سيد , حسن , نصرالله , دبيرکل , حزب الله , لبنان , اسرائيل , رژيم , صهيونيستي , موساد ,
:: بازدید از این مطلب : 2359
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه