میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 556
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 4176
:: بازدید ماه : 12284
:: بازدید سال : 37869
:: بازدید کلی : 641353
نویسنده : گمنام
شنبه 1 مهر 1391

جنگ عليه ايران، به ضد آن تبديل مي‌شود

وي يادآور شد: در دوران دفاع مقدس جهانيان تجربه كردند كه جنگ عليه ايران اسلامي و انقلاب به ضد آن تبديل مي‌شود؛ چنانچه دوران دفاع مقدس بهترين فرصت براي رساندن پيام انقلاب و ارزش‌هاي آن يعني ايستادگي در برابر ظلم و تجاوز، به دنيا رسانده شد و اين تهديدها و خشونت‌ها نيز همان ماهيت را دارد و انقلاب نيز ادامه خواهد داشت.

فرمانده كل سپاه در ادامه، به سالروز 26 شهريور اشاره كرد و گفت: 26 شهريور سالروز صدور فرمان تاريخي امام (ره) مبني بر تشكيل سه نيروي زميني، هوايي و دريايي سپاه علاوه بر نيروهاي سه‌گانه ارتش است. اين فرمان براي دفاع از جمهوري اسلامي و مقابله با تهديدهاي دشمنان صادر شد.

بعيد مي‌دانم تهديدات عليه ايران را عملي كنند

وي درباره اختلاف كاخ سفيد با رژيم صهيونيستي درباره حمله نظامي به ايران نيز تصريح كرد:‌ در اين بين حالت دوگانه‌اي وجود دارد؛ بسياري از كارشناسان و سران رژيم صهيونيستي با حمله نظامي به ايران مخالفند و بعيد مي‌دانيم كه دست به اين كار بزنند؛ البته بخشي از تهديدات آنان نيز جنگ رواني است تا بتوانند در كنار تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي به نتيجه برسند و با مشكلات اقتصادي و مشكلاتي كه در عرصه انرژي آمريكا با آن مواجه است بعيد مي‌دانيم اين تهديدات به وقوع بپيوندد....

وي در پاسخ به پرسش ديگري درباره توان دفاعي سپاه و نيروهاي مسلح ايران اظهار كرد: توان نظامي كه نيروهاي سه گانه سپاه دارند، در كنار نيروهاي برداران ارتش توان بسيار بالا و خوبي را فراهم كرده است. توانايي‌هاي ما در نيروهاي سه گانه در ارتش و سپاه مكمل يكديگر است و برخي از ماموريت‌‌ها نيز در عرصه‌هاي دريايي و هوايي ميان ما نيروهاي ارتش تقسيم شده است. البته در نيروي زميني با توجه به استعدادهايي كه به لحاظ كمي دارايم، نيروي زميني ارتش و سپاه موازي يكديگر هستند.

فرمانده كل سپاه خاطرنشان كرد: ما در عرصه‌هاي موشكي نيز از توانمندي‌هاي بسيار بالايي برخورداريم و هر نوع توانمندي كه در بحث موشكي مدنظر داشتيم، در برد مجاز يعني زير دو هزار كيلومتر دست يافته‌ايم.

وي افزود: در بخش راكت‌ها نيز پيشرفت‌هاي قابل توجهي داشته‌ايم و دقت آنها كمتر از 50 متر است. در سيستم پدافندي و راداري نيز سازمان تحقيقات و جهاد خودكفايي سپاه پيشرفت‌هاي خوبي داشته است و اخيرا سامانه پدافندي رعد كه از سامانه‌هاي مشابه خود بالاتر است، در دستور كار قرار گرفته است.

جعفري در پاسخ به پرسش ديگري درباره هواپيماهاي بدون سرنشين اظهار كرد: در زمينه پهپادها نيز پيشرفت‌هاي خوبي حاصل شده است. پروژه هواپيماي بدون سرنشين شاهد 122 با قابليت مداوم‌پروازي 24 ساعته و قابليت شناسايي و ماموريت رزمي به نتيجه رسيده است و در خط توليد است و همچنين مي‌تواند در صورت نياز، عمليات انجام دهد و موشك‌ خاصي را كه بر روي آن نصب مي‌شود شليك كند.

فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: تمامي فناوري‌ها و تجهيزات در كنار نيروهاي انساني معتقد و مومن در سپاه با روحيه بسيجي توانمندي منحصر به فردي در سپاه ايجاد كرده است كه اميدواريم اين توانمندي‌ها روز به روز بيشتر شود. البته آنچه در كنار توانايي مادي مهم است وجود معنويت و انگيزه است كه در دفاع مقدس اصلي‌ترين عامل موفقيت ما همين ايمان و انگيزه بود.



:: موضوعات مرتبط: دفــاع و امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 2039
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه