چه کسانی در جنگ عقیدتی مسئول هستند؟

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 74
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2272
:: بازدید ماه : 7604
:: بازدید سال : 45379
:: بازدید کلی : 648863
نویسنده : گمنام
شنبه 1 مهر 1391

چنان که در اغلب جنبش های افراطی و ستیزه جو تجربه شده آنها عمدتاً در فضای بی تفاوتی جامعه و انفعال سیاستمداران رشد و نمود می کنند هیچ چیز به اندازه ترس یا اهمال نخبگان جامعه چاقوی افراطیون را صیقل نمی دهد.این نکته در تاریخ رشد نحله های افراطی مغرب زمین از فاشیسم تا راست افراطی امروز بارها اثبات شده که اغماض یا سکوت قدرتهای حاکم ، سکوی اول رشد افراطیون بوده است و قبل از انفعال توده مردم ،انفعال قدرت حاکم ،حلقه های افراطی را به تسخیر فضای داخل و خارج مصمم ساخته است.

 
به باور اغلب نخبگان ، تری جونز و یار جدید او ،سم باسیل(کارگردان فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) بیش از همه از موهبت فضای اسلام هراسی که در مغرب زمین حاکم شده بهره جسته اند. بر این اساس گریبان دولتمردان امریکا در این برهه در دو تناقض بزرگ گرفتار است:اول این که درست در گرماگرم این پروژه های جنگ عقیدتی علیه مسلمانان ،کاخ سفید محور سیاست جهانی خویش را مقابله با انواع و اشکال افراط گرایی و مهار منابع تولید«نفرت مذهبی و فرقه » اعلام کرده است.

درست در گرماگرم این پروژه های جنگ عقیدتی علیه مسلمانان ،کاخ سفید محور سیاست جهانی خویش را مقابله با انواع و اشکال افراط گرایی و مهار منابع تولید«نفرت مذهبی و فرقه » اعلام کرده است.اما گروه تحت رهبری یک کشیش اسلام ستیز از این سیاست مستثنی شده است.

 
اما گروه تحت رهبری یک کشیش اسلام ستیز از این سیاست مستثنی شده است. دست بر قضا گروه کشیش جونز در حکومت 4 ساله اوباما با پناه جستن در کلیسای فلوریدا جنگ عقیدتی خویش دو چندان گسترش داده اند.از سوی دیگر ، اوباما نیز بسان دیگر سیاستمداران مغرب زمین در کشور خویش با اتفاقی بنام«تشکیل ائتلافها یا یارگیری راستگرایان افراطی و ضد اسلامی » روبرو شده است.

 
ائتلافی که از هر فرصتی برای تحریک و ترغیب افراد متعصب علیه مقدسات اسلامی و مراکز دینی بهره می جویند. روزی با شعار ممنوعیت ساخت مناره مساجد و جلوگیری از حجاب و برقع به صحنه می آیند و روزی دیگر از طریق انتشار مقالات موهن ، کاریکاتورهای سخیف و فیلم های ضد دینی عرض اندام کردند.

 
این در حالی است که سران امریکا اروپا و بارها پای این پیمان مشترک را امضا کرده اند که اجازه نخواهند داد افراطیون و نئوفاشست ها از فضای باز دموکراسی برای چالش با عقاید اقلیت ها و ملیت های دیگر بهره بگیرند.اما واقعیت هایی تلخ امروز و فاجعه ای که فیلم موهن آفریده گواه آن است که هیچ یک از آن وعده ها جامه عمل نپوشیده و این سوال بزرگ همچنان بی پاسخ مانده که چرا همه کارگردانان و بازیگران نمایشنامه های جنگ مذهبی از کاریکاتورهای موهن دانمارک تا فیلم شرم آور اخیر به دلیل فعالیت های ویرانگرشان تحت تعقیب یا مواخذه قرار نگرفته اند؟



:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , دفــاع و امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 2262
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه