پرتاب ماهواره های جدید در سال 91

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 108
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2306
:: بازدید ماه : 7638
:: بازدید سال : 45413
:: بازدید کلی : 648897
نویسنده : گمنام
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391

محمد مهدی نژاد نوری معاون پژوهشی وزیر علوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ماهواره های فجر، سپهر، پارس، سازمان فضایی از جمله ماهواره هایی هستند که در حال ساخت و آماده سازی قرار دارند و بر اساس اطلاعات حداقل ۲ یا ۳ پرتاب امسال از ماهواره ها صورت می گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر احساس تاسف مسئولان پارک علوم فناوری بوشهر در خصوص حمایت از این پارک گفت: متاسفانه وزارت نفت بیش از یکسال در سکوت و خاموشی قرار گرفته بود و هر گونه رونوشت و پیغامی که لازم بود به وزیر نفت سابق ارائه شده بود اما پاسخی دریافت نکرده بودیم و هم اکنون خوشحالیم که مسئولان این پاک انتقادی در این مورد دارند.

وی تصریح کرد: ما مطمئن هستیم که پژوهشگران و محققان کشور از توانمندی بالایی برخوردار ند چنانچه ۳ تا ۴ مورد از پروژه های کلان امسال به حوزه انرژی و نفت مربوط می شود.

چنانچه امیدواریم حجم سفارشات نفت و گاز به شکل نمایی افزایش یابد.

افزایش نیروی پارک های علم و فناوری همزمان با عملیاتی شدن قانون ۷۰۰ میلیارد تومانی

مهدی نژاد در خصوص همکاری با وزارت دفاع گفت: چون دفاع یک امر ملی است پس باید بتوانیم در بخش دفاع روی پای خود بیاستیم چنانچه هم اکنون اکثر دانشگاههای ما به نوعی با پروژه های دفاعی درگیر هستند و در این زمینه فعالیت می کنند.

وی افزود: اگر به خواست خداوند آن قانون ۷۰۰ میلیارد تومان عملیاتی شود ما می توانیم در سال جاری حداقل نیروی پارک های علم و فناوری را به ۴ هزار نفر برسانیم.

مهدی نژاد تصریح کرد: تعداد زیادی پارک های علم و فناوری وجود دارد که البته ظرفیت های ساختاری زیادی ایجاد شده که البته ما نیز از همه آنها حمايت لازم را انجام می دهیم.



:: برچسب‌ها: پرتاب ماهواره درسال91 , ماهواره , رایة الهدی البرز , رایة الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2236
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه