پنج نگرانی کلیدی آمریکا از رهبر معظم انقلاب

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 153
:: باردید دیروز : 1242
:: بازدید هفته : 2093
:: بازدید ماه : 7425
:: بازدید سال : 45200
:: بازدید کلی : 648684
نویسنده : گمنام
شنبه 20 خرداد 1391

 به نقل از رویداد ، رادیو فردا که ارگان رسمی سازمان سیا به شمار می آید، پنج نکته اصلی در راهبردهای مقام معظم رهبری که برای آمریکا بسیار نگران کننده است را توصیف کرد.

1. اقتدار در تنگه هرمز، نفت و تحقیر اسرائیل

اقتدار ایران بر فراز تنگه هرمز و کنترل نظم منطقه ای در خلیج فارس یکی از دغدغه های اصلی است که این گزارش آنرا مورد توجه قرار داده و از موضع رهبر انقلاب و قوای نظامی ایران نسبت به آن ابراز نگرانی کرده و خواهش کرده است که ایشان از مورد مذکور چشم پوشی کنند.
در همین فصل نویسنده اقتدار نظامی منطقه ای ایران در اعمال فشار شکننده روانی بر رژیم صهیونیستی را نیز مورد نظر قرار داده است که حاکی از هراس زاید الوصف غربی ها در این خصوص می باشد.
اما همچنان ایران مقتدرانه نظم در خلیج فارس و بازدارندگی علیه رژیم تروریستی و اتمی اسرائیل را در دستان نیرومند خود دارد.

2. حمایت از گروههای انقلابی

صدور انقلاب اسلامی و تقویت گروه های آزادی خواه منطقه، همان نکته ای است که هیچ گاه آمریکایی ها از دستور خود برای اعمال فشار علیه ایران با برچسب تروریسم و حمایت ایران از گروه های تروریستی خارج نکرده اند، رادیو فردا نیز در این گزارش نسبت برچسب زنی مذکور را مجدداً احیا کرده و نگرانی آمریکای ها از نفوذ مردمی ایران در میان گروه های آزادی خواه منطقه را نشان داده است. جالب اینجاست که این اتهامات در حالی مطرح می شود که آمریکا رسماً با انتشار اخبار و مواضع علنی بر تروریست های بن لادن، عراقی و سوری و مهمات تحویل می دهد.

3. همدلی و همگرایی نیروهای انقلاب و نقش وحدت آفرین رهبری

همدلی و تعامل سپاه و نیروهای نظامی ایران با روحانیت از دیگر دغدغه های نویسنده و بعنوان یک شکل قابل تامل قرار گرفته است. بدین سان گزارش مذکور درصدد داشت تا نشان دهد تا چه میزان ایجاد گشت و احتلاف میان نیروهای سیاسی نزدیک به رهبر معظم انقلاب و جریان های نیرومند برای آنان مهم و قابل سرمایه گذاری است.

4. خدمت به مردم محروم

جالب اینجاست که نویسنده نتوانسته است نارضایتی خود و آمریکایی ها را نسبت به حمایت اقشار مستضعف از انقلاب و نظام اسلامی و خصوصاً رهبر انقلاب مخفی کند.
این گزارش از مستضعفان با عنوان روستائیان و حاشیه نشین یاد کرده است و هدفمندی یارانه ها را بعنوان یک چالش مهم برای آمریکا در ایجاد همدلی بیشتر مستضعفان با رهبر معظم انقلاب ارزیابی کرده است.
حال آنکه همگان می دانند که همدلی و عمق محبت مردم و اقشار محروم کشور نسبت به رهبر انقلاب ناشی از محبت عمیق قلبی و دینی مردم است.

5. کمک به مستضعفان جهان

گزارش یاد شده با طرح اطلاعات غلط در خصوص کمک های خارجی جمهوری اسلامی و در آمیختن طرح های اقتصادی به کمک های مالی ایران، کوشیده است نانگرانی آمریکا از نفوذ ایران در تقاطی مانند آمریکای لاتین را به نمایش بگذارد. حوزه بسیار مهمی که قطعاً ایران می بایست با سرمایه گذاری بسیار کلان و نگاهی راهبردی در خصوص آن عمل کند.
در پایان هراس آمریکا از پنج محور فوق نشانگر اهمیت موارد یاد شده و نیاز به تقویت هر چه بیشتر آن مواضع می باشد، ضمن اینکه تنها این گزارش یادآوری همان مواضع قدیمی نیز می باشد.



:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: رهبرانقلاب , نگرانی , سازمان سیا , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2149
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه