این هیأت برای بیماران کرونایی میان‌وعده می‌بَرَد+عکس

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 50
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2248
:: بازدید ماه : 7580
:: بازدید سال : 45355
:: بازدید کلی : 648839
نویسنده : گمنام
سه شنبه 13 اسفند 1398
مسئول هیأت حداث الحسین(ع) شمیران گفت: این هیأت روزانه در دو نوبت میان وعده غذایی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان مسیح دانشوری را تأمین می‌کند. جوانان این هیأت همچنین شب‌ها معابر عمومی را ضدعفونی می‌کنند.
 

عقیق:مجتبی قره‌گزلو، مداح و مسئول هیأت حداث الحسین (ع) در گفت‌وگویی اظهار داشت: هیأت حداث الحسین (ع) در منطقه شمیرانات تهران واقع است که در برنامه‌ها و اتفاقات مختلف کشور مانند سیل و زلزله به کار جهادی و کمک‌رسانی به مردم می‌پردازد.

وی با بیان اینکه بعد از شیوع بیماری کرونا در کشور، این هیأت تصمیم به ورود در عرصه کمک‌رسانی برای مبارزه با این بیماری گرفت، تصریح کرد: از طریق یکی از مسئولین بیمارستان مسیح دانشوری اعلام آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به بیماران کرونایی اعلام کردیم که دریافتیم این بیمارستان در زمینه بسته‌بندی پک غذایی میان وعده بیماران، نیازمند کمک است؛ زیرا بنا داشتند این پک را خارج از محیط بیمارستان بسته‌بندی کنند.

 قره‌گزلو افزود: روزانه اقلام غذایی بیماران از بیمارستان به این هیأت ارسال می‌شود و جوانان در دو نوبت صبح و عصر، مجموعاً ۸۰۰ پک میان وعده شامل میوه، کیک و شیر را بسته بندی می‌کنند که به صورت آتش به اختیار نیز اقلام فرهنگی شامل دعای رفع بلای امام سجاد علیه‌السلام و همچنین دست نوشته‌ای حاوی این شعار را که «ما همراه شما هستیم، مقاوم باشید» نیز در این بسته‌ها قرار می‌دهیم تا به دست بیماران کرونایی برسد.

این مداح و مسئول حداث الحسین (ع) افزود: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با مسئولین وزارت دفاع، جوانان هیأتی هر شب برای ضدعفونی معابر عمومی، سطح شهر حضور پیدا می‌کنند. به صورتی که روزانه ۲۲۰ لیتر ماده ضدعفونی از وزارت دفاع به هیأت ارسال می‌شود و جوانان هیأتی با بهره‌گیری از سم‌پاش‌های خانگی در قالب گروه‌های ۴ نفره هر کدام ۴۰ لیتر ماده ضدعفونی را برای شست‌وشوی عابربانک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، صندلی پارک‌ها و غیره در اختیار می‌گیرند و به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

 

وی با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی هیأت‌های مذهبی و مداحان برای کمک‌رسانی در جهت مبارزه با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: هیأت‌ها از جمله نهادهایی هستند که از بدنه مردم و در ارتباط با آن‌ها هستند و برخلاف سازمان‌ها، فاصله‌ای با مردم ندارند زیرا تمام امور آن‌ها، مردمی اداره می‌شود بنابراین در اتفاقات مختلف می‌توانند خدمت‌رسانی‌های بسیار موثری به مردم داشته باشند. البته نباید هیأت‌ها منتظر بروکراسی‌های اداری بمانند و باید آتش به اختیار با بهره‌گیری از ارتباطات و دسترسی‌های خود در امور مختلف وارد شوند و خدمت رسانی داشته باشند.

قره‌گزلو در پایان خاطرنشان کرد: آماده ارائه مواد ضدعفونی کننده سطوح به هیأت‌های مذهبی برای ارائه خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

 

منبع:فارس




:: بازدید از این مطلب : 1175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه