آیت الله نوری همدانی: بیشترین بهره را دشمن از تفرقه علما می برد

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 88
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 2312
:: بازدید ماه : 7644
:: بازدید سال : 45419
:: بازدید کلی : 648903
نویسنده : گمنام
سه شنبه 10 بهمن 1396

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از پزشکان که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با تاکید براینکه  برخورد با دشمنان نباید با لطافت باشد، بلکه باید با شجاعت برخورد کرد، گفتند: دشمن همیشه دارای روح استکباری است و حاضر نیست با مسلمانان کنار بیاید.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: منافقین و ستمگران همیشه با دید عداوت و دشمنی به مسلمانان نگاه می کنند؛ بنابراین اگر دشمنان را گرفتار کردند، باید با شجاعت با آنها برخورد کرد، چون اگر رها کنید و بروند معلوم نیست دست از عدوات با مسلمانان بردارند. دلیل آن این است ظالمین مفسدفی الارض می باشند و برای همین لازم است گردن آنها را زد.

معظم له عنوان کردند: بعضی از دشمنان مانند نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اگر رها شوند بر عداوت خود نسبت به مسلمانان خواهند افزود.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:اگر این گروه از ظالمین را رها  کنیم، برای جهان اسلام و بشریت مصیبت درست می کنند.

این مرجع تقلید در ادامه افزودند: خدا نعمت های زیادی به جامعه اسلامی داده، سلامتی، جوانی، عمر و انقلاب اسلامی از جمله آنها است. باید قدردان نعمت انقلاب و  شکرگزار بود.

معظم له بیان داشتند: برای به ثمر نشستن نعمت انقلاب خون های زیادی داده شده و حالا که این پیروزی حاصل شد و قدرت و امنیت و صلابت به کشور و نظام برگشت باید قدر دان بود.

ایشان افزودند: انقلاب برکات زیادی داشت از جمله آن این بود که اقتدار، عزت و استقلال را به جامعه برگرداند و باعث شد کشور از یوغ سلطه دو ابر قدرت شرق و غرب بیرون بیاید.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه شهدا برای به ثمر نشستن انقلاب کاری حسینی و آنهایی که باقی می مانند کار زینبی کنند تا انقلاب تداوم یابد، اظهار داشتند: انقلاب ارکانی دارد، اسلام یکی از آنها است. در زمان سلطه بیگانگان بر کشور دین به حاشیه رانده شد، ولی امام راحل، دین را درون جامعه و زندگی مردم آوره و جامعه را با دین آشنا کردند.          

معظم له با بیان اینکه مسلمانان نباید در مقابل ستم و ظلم سکوت کنند، بلکه باید بیدار و هوشیار باشند، بیان داشتند: مهمترین وظیفه مردم قیام علیه ظلم و ستم است.

 ایشان بر انقلابی ماندن جامعه اسلامی تاکید و گفتند: امام راحل همیشه توصیه داشتند نگذارید انقلاب در دست نااهلان قرار گیرد، قدر مردم را بدانید و به این مردم خدمت کنید.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: مردم نقش مهمی در انقلاب دارند و این مردم محب اهل بیت(ع) و رهبر انقلاب را نائب مناب حضرت ولی عصر(عج) می دانند.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: همان صدای که از حلقوم  امام اول شیعیان شنیده می شد،  امروز همان صدا را از حلقوم ولی فقیه می شنویم.

معظم له با بیان اینکه از برکات انقلاب وحدت مسلمانان بوده گفتند: مناظرات علمی بین علمای دو مذهب ایرادی ندارد، ولی مهم وحدت است و لازم است بین علمای دو مذهب وحدت و یکپارچگی برای خنثی کردن فتنه های دشمن باشد.

معظم عنوان کردند: اگر بین علما دو مذهب اختلاف و تفرقه باشد دشمن بیشترین بهره را می برد.


منبع:حوزه




:: بازدید از این مطلب : 1676
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه