کسی که به خدا ایمان دارد، هرگز در زندگی دچار ناآرامی و اضطراب نخواهد شد

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 142
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2340
:: بازدید ماه : 7672
:: بازدید سال : 45447
:: بازدید کلی : 648931
نویسنده : گمنام
دو شنبه 30 مرداد 1396
حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی در ویژه برنامه تبلیغی مذهبی حرم مطهر رضوی که با حضور جمعی از زائران و مجاوران بارگاه قدسی حضرت رضا(ع) در صحن جامع رضوی برگزار شد، گفت: آرامش یکی از مهمترین نیازهای انسان در زندگی است.
وی تصریح کرد: آرامش یکی از نیازهای اصلی انسان است نه نیاز کاذب و انسان برای اینکه بتواند کارهای خود را به درستی انجام دهد باید سکون و آرامش داشته باشد و خداوند نیز خطاب به حضرت آدم فرمود: «تو و همسرت در روی زمین سکونت گزینید» که مسکن از همین کلمه گرفته شده است که به معنای محل آرامش است.
خطیب حرم مطهر رضوی افزود: آرامش واقعی در این دنیا برای انسان حاصل نمی‌شود، مگر زمانی که انسان به وجود خداوند به عنوان نیروی مطلق و همه کاره این جهان ایمان بیاورد و کسی که به خدا ایمان دارد، هرگز در زندگی دچار ناآرامی و اضطراب نخواهد شد.  
حجت‌الاسلام عالی افزود: برخی گمان می‌کنند که آرامش با پول و ثروت به دست می‌آید، در صورتی که با مروری بر آمار می‌بینیم بیشترین آمار افسردگی و خودکشی مربوط به کشور سوئد است که مردمی ثروتمند و بی‌نیاز دارد.
وی با بیان اینکه آرامش یک امر درونی است و فقط ظاهری نیست، ابراز کرد: الزاما هر کس که ظاهری آرام دارد آرامش ندارد و چه بسا فرد در ظاهر آرام به نظر برسد در صورتی که درونش آشفته و پریشان است.
این کارشناس دینی اظهار کرد: اگر انسان دید درستی در زندگی داشته باشد و بداند که بدون اذن و اجازه خداوند برگ هم روی زمین نمی‌افتد و پشت هر حادثه حکمتی نهفته است، حتی در سخت‌ترین شرایط هم آرامش خود را از دست نمی‌دهد.  
وی با اشاره به حادثه روز عاشورا، عنوان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در این روز گرفتار مصیبت‌ها و شدائد بسیاری شدند و هر چند تحمل این سختی‌ها برای حضرت آسان نبود ولی به خاطر ایمان به خدا  حتی در گودال قتلگاه هم آرامش خود را از دست ندادند و دچار پریشانی و اضطراب نشدند.
این کارشناس مذهبی ادامه داد: انسان اگر راضی به رضای خدا باشد، همیشه می‌تواند مشکلات را تحمل کند و می‌داند خداوند همواره در زندگی یار و یاور اوست و رسیدن به مقام رضا نیاز به تمرین دارد.
وی با اشاره به لقب «رضا» برای امام هشتم(ع) بیان کرد: برای رسیدن به این مقام باید این امام بزرگوار را به درگاه خداوند واسطه قرار دهیم و همواره و در هر حالی به خواست خداوند راضی باشیم. 

 




:: بازدید از این مطلب : 1209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه