حجت الاسلام الهی: دستورالعملی از آیت الله بهجت/ اهل خانه را به امام زمان (عج) بسپرید

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 357
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2555
:: بازدید ماه : 7887
:: بازدید سال : 45662
:: بازدید کلی : 649146
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 20 خرداد 1394

نکاتی از سخنان حجت الاسلام الهی را بخوانید؛

 

_ امام زمان فرمودند که من حجت بر شما هستم و حجت خدا هستم. امام زمان فرمودند که هر چیزی که محبت ما را بیشتر می کند به آن کار مشغول شوید. فاصله بگیرید از هر چیزی که باعث ناراحتی ما می شود.

_ از آقای بهجت پرسیدیم که شما یک دستورالعملی به ما بدهید که خیلی معطل نشویم. ایشان فرمودند که هر کاری که آقا امام زمان راضی است انجام بدهید و هر کاری که امام زمان مخالف است را ترک کنید.

_ همه می دانند که آن چیزی که امام زمان دوست دارد چیست. و همه می دانند آن چیزی که امام زمان دوست ندارد چیست و باید ترک شود. امام زمان در روایت دیگری فرمودند که هر کس بخواهد و دنبال کمال معنوی باشد پیدا می کند. کسی نیست که بخواهد و نرسد. اگر طلب کنید برای شما هست.

_ ما در معیت امامی هستیم که پنهانی و در غیب ما را راهنمایی می کند. این یک ویژگی است. به همین دلیل است که به ما یک عقلی دادند. عقل الان را در زمان هیچ کدام از ائمه ندیدند. در زمان همه امامان مردم امام را می دیدند و معجزه را می دیدند. 

_ چون به ما عقل دادند به ما معجزه نشان نمی دهند. چون به ما ایمان دادند خواب نمی بینیم. چون از درون به ما کمک کردند کمکی از بیرون به ما نمی رسد. پناه بر خدا می بریم از گمراهی بعد از این که هدایت شدیم. 

_ از علائم ظهور این است که هرج و مرج می شود  و فتنه ها اتفاق می افتد. تا آمدن حضرت باید همه غربال شوند تا ناخالص از بین برود. سیصد و سیزده فرمانده از جانب خدا تعیین شده که آدم های خاصی هستند و بعد از آن ها ده هزار نفر به لشکریان حضرت ملحق می شوند.

_ این سیصد و سیزده نفر به طور پنهانی تربیت شدند و زنده هستند تا ایشان ظهور کنند. آنها بین رکن و مقام جمع می شوند و حضرت سخنرانی می کنند. و سی شرط را حضرت بیان می کنند. 

_ از امام زمان خود عصمت بخواهید. از حضرت برای کارهایتان نیرو بخواهید. انسان ها توان مقابله با شیطان را ندارند. اهل خانه را به امام زمان بسپرید. وقتی از منزل خارج می شوید دو تا دو رکعت نماز به نیابت امام زمان بخوانید و خانه و اهل خانه را به امام زمان بسپارید. در خانه هایتان قرآن بخوانید و اذان بگویید.

  _ نمازی وجود دارد به این ترتیب که دو رکعت است و یک حمد و چهارده مرتبه آیه الکرسی و در آخر هم صد و چهارده تا صلوات که امام از ایشان محافظت می کند. سه موضوع در هر جریانی مؤثر است. یکی جریان رهبری و دو مکتب و سه پیرو که کسی که مرام مذهب شیعه را قبول دارد با این سه جریان درگیر است.




:: بازدید از این مطلب : 1707
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه