استادفاطمی نیا: علم ناقص خیلی فساد به بار می آورد...

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 253
:: باردید دیروز : 1242
:: بازدید هفته : 2193
:: بازدید ماه : 7525
:: بازدید سال : 45300
:: بازدید کلی : 648784
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 20 خرداد 1394

نکاتی از سخنان استاد فاطمی نیا را بخوانید؛

_ امام سجاد(ع) در صحیفه اصرار دارد که ما به مسئله حمد متوجه باشیم که چگونه حمدی را به جا بیاوریم که آثار وضعیی داشته باشد. ما حمد می کنیم ولی ته دلمان گاهی گله هم داریم. حمدی که توجه به احسان کننده داشته باشد مهم است. حمد باید خالص باشد.

_ در حمد باید حالت تسلیم وجود داشته باشد و هیچ گونه گله نداشته باشد. آثار وضعیی حمد باید طوری باشد که ظلمات برزخ با حمد روشن شود. حمدی باید به جا آورد که با انبیاء و ملائکه مقرب درگاه خدا یک جا بود.

_ در بحث برزخ آمده است که حضرت فرمود که برزخ فاصله بین دو چیز است. فاصله بین این جهان و آن جهان است. کسانی که از دنیا می روند به برزخ می روند. جهنم محیطی است که احاطه بر کافران دارد. برزخ این نیست که یک دفعه به جهنم برود نه این طور نیست اگر کسی گنهکار باشد عذاب ها شروع می شود و اگر از صالح و بنده خوب خدا باشد پذیرایی ها شروع می شود.

_ در برزخ چه خوبان و چه بدان منتظر قیامت هستند. برزخ حالتی بین مرگ و روز قیامت است.

_ قبر تنها این نیست که میت را در آن بگذارند. میّت از بزرخ اشراف بر امور دارد.

_اکرام پروردگار و آیت پروردگار است که برحی اجساد بعد از سالیان سال سالم می مانند والا جسد از بین می رود.

_ معلومات دو قسم است که یک نوع این است که کلیات و قسمش به حس ما نزدیک است و یک نوع که کلیات و اولیات آن به حس ما نزدیک نیست. وقتی از ملک و روح صحبت می شود چیزی دستگیرمان نمی شود. 

_فشار قبر فقط فیزیکی نیست. این که ماتم بگیریم و از برزخ بترسیم کار درست نمی شود. گاهی وقت ها ترس های عوامانه موجب بیماری می شود.

_ اهل بیت چیزی را ناگفته برای ما نگذاشته اند. اهل بیت تمام ظرایف را برای ما گفته اند. یکی از چیزهایی که قبر و برزخ را تاریک می کند بداخلاقی است. پرخاش برزخ را تاریک می کند. در عالم هستی سخت ترین چیز خشم خدا است و اگر می خواهید در امان باشید باید توانائی فروخوردن خشم داشته باشید. 

_یکی دیگر از علل تاریک شدن برزخ زبان است. دل نشکنید. آبروی کسی را نبرید.دل شاد کردن یکی از موجبات روشنی برزخ است..

_ گره باز کردن از کار دیگران موجب روشنی برزخ است. 

_برزخ ما چند سال خواهد بود را کسی نمی داند. ولی خداوند کریم در برزخ با انسان ها هم مدارا می کند. نفس بعد از موت می ماند. سابق بر این کفار فکر می کردند که انسان که مرد تمام می شود و بعدها دریافتند که این طور نیست و روح وجود دارد. و الان خیلی سریع در این مسیر حرکت می کنند. بدن خراب می شود و از بین می رود.

_ علم ناقص خیلی فساد به بار می آورد.

_خوبان وقتی می میرند ملک می شوند و بدان وقتی می میرند جن می شوند. می فرمایند که اخبار دلالت دارد که مراد از قبر آنی است که روح در عالم برزخ قرار می گیرد.

_ شب ولادت آقا امام زمان شب بزرگی است. آقایی که خدا ذخیره اش کرده است. امام زمان قطب عالم امکان است و کسی است که خداوند به واسطه ایشان به ما نگاه می کند. در زمان غیبت باید تسلیم صرف باشیم. امام زمان متعلق به همه است.




:: بازدید از این مطلب : 1614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه