رائفی پور: شیعه هیچ وقت به بن بست نمی رسد

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 138
:: باردید دیروز : 927
:: بازدید هفته : 1065
:: بازدید ماه : 9045
:: بازدید سال : 46820
:: بازدید کلی : 650304
نویسنده : گمنام
دو شنبه 6 مرداد 1393

 مراسم شب بیست و هشتم ماه مبارک رمضان با حضور جمع زیادی از شب زنده داران در هیئت مکتب الزهرا(س) با سخنرانی رائفی پور ، مناجات خوانی حاج محمدرضا طاهری و مداحی حاج احمد واعظی و کربلایی حسین طاهری برگزار شد.

نکاتی از سخنان رائفی پور را بخوانید؛

_ ویژگی شیعه این است که هیچ چیز نمی تواند شیعه را در بن بست بگذارد. اگر حتی 14 سال شیعه را در زندان انفرادی بیاندازند برای این چهارده سال هم برنامه دارد چون امامش برنامه داشت. این قدر می تواند برنامه خوبی داشته باشد که پیروز میدان باشد. شیطان راه شناس است و صراط مستقیم را می شناسد یعنی باید راه را بشناسد تا بتواند بیراهه را معرفی کند. منتها برای کسی که بتواند وصل بشود دیگر هیچ کاری نمی تواند انجام دهد. نهایت کاری که می کند این است که شما را بین دو خیر مخیر می کند.

_ بیشترین جایی که شیطان حضور پیدا می کند جایی است که برای آقا امام زمان کار می شود و راجع به ایشان صحبت می شود. به چند جهت این اتفاق می افتد.اول این که قرار است که گردن این ملعون زده شود و نگران است. دوم این که پرثواب ترین و با ثواب ترین کارهاست. حداقل به این دو دلیل شیطان بیشتر از همه جا نیرو می گذارد.

_ ما باید حمله شیطان را بشناسیم. تا بتوانیم در مقابل این حمله بایستیم. بعضی ها حمله شیطان را قبول ندارند. چون از استراتژی جالبی این معلون استفاده کرده است. چون خودش به ما چیزی نمی گوید. چون از نفس به ما پیشنهاد می دهد و از درون به ما دستور می دهد. فلذا ما در برابر شیطان نمی ایستیم چون فکر می کنیم که در برابر خودمان می ایستیم.

_ تنها گریه ای که در دنیا نشاط می آورد گریه بر اهل بیت است به خصوص گریه بر سیدالشهدا و هر چه هم در کنار این بیاید ارزشمند می شود.

_ یکی از تاکتیک ها برای مقابله با شیطان خراب کردن پل هایی است که به شیطان وصل می شود و مربوط به گناه می شود . این روش خیلی ساده و ابتدایی است ولی به جایی می رسد که اگر در محیط هم قرار بگیرد باز هم گناه نمی کند.

_غرور و وعده های خیالی یکی از کارهای شیطان است که انسان را وسوسه می کند. حرف باطل را شیطان بسیار قشنگ جلوه می دهد و آن را تزئین می کند. با توکل به خدا و توسل به امام زمان کارها را شروع کنید و همه جا خدا پشتیبان انسان می باشد.

_ ایجاد نسیان و غفلت کار شیطان است. شیطان با وعده های کشنده و مکنده راه کارهای خیر را می بندد. گناه کشش دارد و شیطان هم انسان را هول می دهد. 

 




:: بازدید از این مطلب : 1445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه