حجت الاسلام مومنی: روضه خوانی می گفت آنچه را شما می خوانید من دیده ام

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 508
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2706
:: بازدید ماه : 8038
:: بازدید سال : 45813
:: بازدید کلی : 649297
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 19 تير 1393

نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مومنی  در شب دهم ماه رمضان(درمسجدارک)را بخوانید:

*اگر دلت برای امام حسین علیه السلام سوخت، در این روضه ها کیفیت عبادتت هم بالا می رود. امام حسین علیه السلام، ظهر عاشورا به نماز خواندن ایستاد، در آن اوضاع؛ آن وقت الان من عرضه ندارم دو رکعت نمازم را بخوانم؟ حسین علیه السلام، برای نماز خواندنش فدایی داد.

* « وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا » مجهاده بکنید، سخت است؟ به نماز اول وقت مقید باشید. سوره انفال آیه 29: « إِن تَتَّقُوا اللَّهَ يَجعَل لَكُم فُرقانًا » شما تقوا را پیشه بکنید، عبودیت و بندگی را کیفیتش را بالا ببرید، ببینید آیا مؤثر هست یا نیست؟

* « إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنكَر » ، بله « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ » می خواهید در این زمینه ظرفیتتان برود بالا، قدرت و اقتدار پیدا بکنید، نماز و صبر. در صبر هم می گویند بالاترین صبر، صبر در معصیت است. بالاترین صبرها. ببینید خداوند چگونه درها را به رویت باز می کند.

* من روضه خوانی را سراغ داشتم که از دنیا رفته است، می گفت: با خدا معامله کردم، خدایا من گناه نمی کنم، تو هم به من بچشان لذت و حلاوت ذکرت را. از رهگذر حسین علیه السلام لذت ذکر خدا را چشیدم. می گفت: آن چیزی را که شما می خوانید من دیده ام، خدا کمند کار به جایی برسد که آدم یک صداهایی را بشنود و یک چیزهایی را ببیند. آن وقت از خود بی خود می شوی، قالب تهی می کنی. اصلا روحت جای دیگری می رود.

* ای جوانان، مناجات خوانان، بدانید تسلط بر قوه متخیله کار بسیار مهمی است، قوه خیال، یک تصویر می بینید، یک بدحجاب می بینید، چه پسر و چه دختر، بعد شیطان رها نمی کند در خلوت، هم در دعای کمیل می خوانید، هم در روایات می خوانید، پناه ببریم به خدا از گناهانی که در خلوت صورت می گیرد و باید این چشم را، این گوش را، این زبان را مراقبت به عمل بیاوری تا تسلط پیدا بکنی بر قوه متخیله خودت.




:: بازدید از این مطلب : 1211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه