محمدی گلپایگانی: حزب الله اجازه نمی دهد فریاد غربت امام حسین(ع) بلند شود

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 244
:: باردید دیروز : 268
:: بازدید هفته : 512
:: بازدید ماه : 5844
:: بازدید سال : 43619
:: بازدید کلی : 647103
نویسنده : گمنام
جمعه 6 تير 1393
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تحولات اخیر عراق، گفت: اساس فتنه داعش بعثی‌ها هستند و آنها با وقاحت اعلام کرده‌اند هدف تخریب نمادهای اسلامی را دارند.
 
به گزارش ایسنا منطقه گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی ‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان گیلان که در مصلی رشت برگزار شد، با اشاره به عظمت و برکت ماه رمضان، اظهار کرد: رمضان سید شهور و ماه نزول قرآن است و ائمه اطهار (ع) روایاتی فراوانی در باب استقبال از رمضان دارند؛ لذا خواندن دعای 46 صحیفه سجادیه توصیه می‌شود.
 
وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مرقد امام(ره) اشاره کرد و افزود: هر ساله هزاران نفر به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب در مرقد امام جمع می‌شوند و این یکی از کرامات امام بزرگوار است که بعد از گذشت 25 سال از رحلت ایشان چنین جمعیت عظیمی از جای جای دنیا برای احترام به این مقام می‌آیند؛ امام خمینی شخصیت بی‌نظیری است که نه نتها در عصر معاصر بلکه در قرون گذشته نیز وجود نداشته؛ امروز نیز وجود مقام معظم رهبری یکی از نعمات بزرگ برای کشور ماست و ایشان علاوه بر سجایای اخلاقی، خطیبی برجسته هستند و مطالبی که بیان می‌نند جلوتر از زمان و فصل‌الخطاب است.
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران را تجلی مردم‌سالاری دینی خواند و تصریح کرد: نظام ما برخاسته از شرع مقدس اسلام و رای مردم است و لذا هرکس مقابل چنین نظامی که بر پایه قرآن، سنت و رای مردم است قد علم کند، قطعا در صف شیطان قرار دارد، جمهوری اسلامی با نزدیک به 100 درصد آرای مردم برپا شده است و همه به جمهوری اسلامی رای دادند؛ امروز دنیا خصوصا سردمداران استعمار و غربی‌ها نمی‌توانند مقابل سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران بیاستند.
 
محمدی‌گلپایگانی با اشاره به تحولات اخیر عراق، تصریح کرد: عده‌ای فتنه‌گر، جلاد، خون‌خوار و وحشی به جان عراق مسلمان افتاده‌اند؛ کسی گمان نکند گروهک تروریستی داعش که این چنین جان و مال و ناموس مردم را مورد تعرض قرار می‌دهند مسلمان هستند؛ تروریست‌های داعش سنی نیستند، بلکه آمریکا و اسرائیل آنها را پرورش داده‌اند تا میان شیعه و سنی اختلاف‌اندازی کنند؛ مانند طالبان که جنایات وحشیانه‌ای علیه مردم افغانستان انجام دادند.
 
وی با بیان اینکه داعش دامن حامیانش می‌گیرد، ادامه داد: اساس فتنه داعش بعثی‌ها هستند و آنها با وقاحت اعلام کرده‌اند هدف تخریب نمادهای اسلامی در نجف، کربلا، سامرا و مشهد را دارند، اما این جانیان نامسلمان بدانند حزب‌الله قدرتمند ایران و لبنان و عراق اجازه نخواهند داد فریاد مظلومیت و غربت امام حسین(ع) بلند شود.
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به فتوای جهاد با داعش آیت‌الله سیستانی در عراق، خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیون عراقی برای پیوستن به ارتش و دفاع از نمادهای اهل بیت(ع) و جهاد با داعش ثبت نام کردند و این قدرت مرجعیت است؛ امیدواریم این راه شریف به برکت ماه رمضان و شهید محراب این ماه ادامه داشته باشد و قدرت مسلمانان اعم از شیعه و سنی افزون‌تر گردد.



:: بازدید از این مطلب : 1334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه