آیت‌الله علوی گرگانی: طوفان تهران هشداری بود برای اینکه در ملک خداوند گناه نکنیم

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 149
:: باردید دیروز : 268
:: بازدید هفته : 417
:: بازدید ماه : 5749
:: بازدید سال : 43524
:: بازدید کلی : 647008
نویسنده : گمنام
سه شنبه 13 خرداد 1393

مرجع عالیقدر جهان تشیّع با اشاره به باد و طوفان شدید دیروز در تهران گفت: حادثه روز گذشته هشداری برای همه افراد بود که صاحب اصلی این کشور خداوند است و نباید در ملک خداوند گناه کنیم و صبر خداوند تاکنون نشان رحمانیت اوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان بانک مهر اقتصاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در ایام بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و همچنین نهضت 15 خرداد که نقطه عطف شروع انقلاب جمهوری اسلامی ایران است، قرار داریم و باید توجه بیشتری به اهداف این انقلاب اسلامی باشیم.
 
وی در ادامه با اشاره به باد و طوفان شدید دیروز اظهار کرد: باد و طوفان به مزارع خسارت زده و موجب وحشت مردم به ویژه در تهران شده بود که به همین دلیل روز گذشته روز مهمی محسوب می‌شود؛ از این لحاظ که هشداری برای همه افراد بود که صاحب اصلی این کشور خداوند است و نباید در ملک خداوند گناه کنیم و صبر خداوند تاکنون نشان از رحمانیت اوست.
 
علوی گرگانی خاطرنشان کرد: شخصی به خدمت امام صادق(ع) رسیده و می‌گوید «هرکاری می‌کنم که گناه نکنم نمی‌توانم و حضرت به ایشان می‌فرماید هرگاه از ملک خداوند خارج شدی هرچقدر که خواستی می‌توانی گناه انجام دهی». این موضوع نشان می‌دهد که جهان هستی ملک خداوند بوده و در ملک خداوند نباید گناه کرد چون او صاحب اصلی است.
 
این مرجع تقلید با تاکید بر مهم تلقی کردن هشدار دیروز بیان کرد: نباید محیط را آلوده کرد و منظور از این موضوع فقط محیط زیست نیست بلکه محیط روحی و روانی جامعه هم باید پاک باشد تا جامعه رو به کمال و قرب خداوند حرکت کند.
 
وی اظهار کرد: در قرآن آمده است «یاد کنید نعمت‌هایی را که خداوند به شما عطا می‌کند، امتی برای نابودی شما همت گماردند اما خداوند دست آنها را از شما قطع کرد». این آیه نشان بارزی از لطف و یاری خداوند در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله بود که تمام کشورهای شرق و غرب به صورت مستقیم و غیر مستقیم مقابل ایران ایستاده بودند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند ولی این ملت ایران بود که پیروز میدان شد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور مستقل در جهان است که رهبری هدایت آن را برعهده دارد و زیر سلطه هیچ کشور و یا قدرتی نیست و همین استقلال و آزادی بزرگترین نعمت خداوند بر ایران است.
 
وی گفت: از انتظارات مهم مردم و مراجع و رهبری از مسئولین برای پاسداشت این نعمت حرکت در چارچوب اسلام، پیامبر و ائمه معصومین(ع) است و یکی از راه‌های حرکت در فرامین پروردگار عالم و دین اسلام برپایی بانکداری اسلامی است.



:: بازدید از این مطلب : 1257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه