وقتی خدمت در دستگاه طاغوت می شود عبادت/ چقدر حاضریم برای امام زمان هزینه کنیم؟

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 288
:: باردید دیروز : 268
:: بازدید هفته : 556
:: بازدید ماه : 5888
:: بازدید سال : 43663
:: بازدید کلی : 647147
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 7 خرداد 1393

 نکاتی از سخنرانی آیت الله صدیقی به شرح زیر است:

 *بالاترین مقام بشر که حتی از نبوت هم ارجحیت دارد، عبودیت است چرا که مقامی ملکوتی است و همه درجات و نورانیت ها از عبودیت نشأت می گیرد. رسالت نیز بالاتر از نبوت است یعنی هر رسولی نبی هست اما هر نبی، رسول نیست.

 *در مناصبی که خداوند به اولیاء خود داده بالاتر از مقام امامت که عصمت کامل است وجود ندارد(هیچ یک از انواع ظلم در گذشته و آینده در پرونده امام نیست). اگر کسی می خواهد مقام امامت را در حد شعور بشری بفهمد جامعه کبیره بخواند که سیمای امامت را به خوبی ترسیم کرده است.

 *موسی(ع) در بیابانی گذر می کرد، صدای «سبوح قدوس» را از فردی شنید و به او گفت مال و جان و همه چیزم را می دهم تا بار دیگر نام حبیب مرا ببری. حال ما برای خدا، امام زمان(عج) و دین خدا چه کرده ایم و چقدر هزینه داده ایم؟

 *دل شکسته تر از امام زمان(عج) در زیر آسمان نیست؛ برایشان صدقه و قربانی دهید و دعا کنید. چرا دامن امام زمانتان را نمی گیرید؟ چرا توسل جدی ندارید و بصیرتتان را بالا نمی برید؟ ما در میان آتش هستیم و حواسمان نیست دشمن دارد چه می کند. شب و روز اتاق فکرشان فعال است ولی ما غافل هستیم.

 *شب غیبت سپری شده و فجر انقلاب اسلامی، بین الطلوعین ظهور است؛ امتحانات ما سخت تر خواهد شد باید به خدا و ائمه معصومین(ع) پناه برده و به سلامت عبور کنیم.

 *خداوند از پیامبر(ص) پرسید: می خواهی عبدالله باشی یا حبیب الله؟ پیامبر(ص) عرض کردند: عبدالله. زیرا آن که بنده خداست، حبیب خدا نیز هست و این دو از هم قابل تفکیک نیستند.

 *عبد بدون رضایت مولایش کاری انجام نمی دهد؛ مالک چشم و گوش و زبان و ناموس و جان خود نیست چرا که در تمام شئون بنده، رضایت مولی شرط است.

 *امام کاظم(ع) یاری به نام علی بن یقطین داشت که رییس الوزرای دربار مفسد و جابر هارون الرشید بود. هر وقت از این وضعیت به امام گله می کرد و اجازه ترک آن را می خواست، امام می فرمودند تو برای شیعیان من پناهگاهی در دستگاه هارون هستی ووجود تو برایم مایه عزت است، این سنگر را خالی نکن. یعنی اگر ولی خدا اجازه دهد، خدمت در دستگاه هارون هم می شود عبادت.

 *امام کاظم(ع) به علی بن یطین فرمودند یک قول به من بده من سه وعده به تو می دهم؛ قول این است که هر گرفتاری نزد تو آمد گره گشایی کنی ولی بی احترامی نکنی. من هم تضمین می کنم سقف زندان در عمرت بر سرت سایه نیندازد، تیزی شمشیر به بدنت نخورد و دچار فقر نشوی.

 *توبه واجب فوری است؛ ائمه اطهار(ع) را واسطه قرار داده و با توبه به درگاه الهی، خود را از گناه، پاک و طاهر کنید زیرا گناه چشم دل را کور می کند و از هر مرضی برای ما مضرتر است و امام زمان(عج) را ناراحت می کند. در عوض ازدواج ها و کثرت نسل شیعه ایشان را خوشنود می کند.

 *انسان نه تنها با توسل به ائمه اطهار(ع) طاهر می شود بلکه عاشق هم می شود و خود را نمی بیند.




:: بازدید از این مطلب : 1120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه