سخنان حجت الاسلام صدیقی در یادواره روزگاروصل

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 293
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1222
:: بازدید ماه : 9202
:: بازدید سال : 46977
:: بازدید کلی : 650461
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 21 اسفند 1392
* پروردگار متعال، این عالم را میدان مسابقه برای فراهم آوردن ذخائر عالم آخرت آفریده است. امیرالمومنین (ع) می فرماید : امروز میدان مسابقه است، و کسی که برنده شود به بهشت می رسد. آن کسی که به سابقین، به پیشتازان، به پیشگامان، به رکورد داران خدا عنایت می کند بهشت است و کسی که رفوزه بشود و باز بماند گرفتار آتش جهنم می شود.
 
* در این میدان مسابقه انواع عبادت ها را خداوند متعال پیش پای بنداگان خودش قرار داده تا در این عبادت ها گوی سبقت را ببرند، برخی ها بوده اند که در شبانه روز هزار بار سوره قدر می خواندند و از علمای ما مثل آیت الله آقای غروی اصفهانی . بر حسب نقل آقای بهجت، این مرد بزرگوار در شبانه روز هزار بار سوره قدر می خواند، نماز جعفر طیارش هرگز ترک نمی شد، نوافل یومیه و نماز شبش هیچ وقت ترک نشده، زیارت عاشورایش هیچ وقت ترک نشده، با صد لعن و صد صلوات. با این حال محققی بود ژرف نگر شاگردانی را با درس پر محتوایش برای عالم اسلام تربیت کرد که نمونه هایش آقای بهجت و آقای طباطبایی و آقای میلانی و آقای خویی و دیگر بزرگان و مراجع تقلید، رشد یافته دامن فقاهت این محقق بزرگوار بودند.
 
* اویس قرنی سر به سجده می گذاشت و در یک سجده تمام دعای کمیل را می خواند. مرحوم جمال السالکین، علامه بی بدیل، آقا میرزا علی قاضیِ فقیهِ مفسرِ عارف، سالک الی الله، دارای مقام شهود و نائل به درجه رضوان الهی در یک سجده 3000 بار ذکر یونسیه را می گفت: لا اله الا انت، سبحانک انی کنت من الظالمین.
 
* من با قاطعیت عرض می کنم، شهدا پیشگامانند. برندگانند، رکورد داران عالم مسابقه در بندگی، در پیشگاه خدا هستند. هر کار خیری که هر کس انجام بدهد، کار بهتری هم وجود دارد که آدم وقتی قدم به عالم برزخ می گذارد، غبطه می خورد می گوید: ای کاش من هم اعمالی که فلانی انجام داد، می توانستم انجام دهم، تنها عملی که بالا دست ندارد، قتل فی سبیل الله است، کشته شدن در راه خداست.
 



:: بازدید از این مطلب : 2134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه