شرط رهبر انقلاب برای ورود فرزندانشان به فعالیت‌های اقتصادی

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 2252
:: بازدید ماه : 7584
:: بازدید سال : 45359
:: بازدید کلی : 648843
نویسنده : گمنام
شنبه 30 آذر 1392

 

صفار هرندی : حضرت آقا به فرزندانشان فرموده اند که شما  اگر منتسب به من هستید، حق ندارید کار اقتصادی بکنید البته برای اینکه حق آنها ضایع نشود،  حضرت آقا به فرزندانشان فرموده اند: هر وقت قصد داشتید اینگونه کارها را انجام دهید، من به مسئولین ثبت احوال می گویم اسم من را از شناسنامه شما خارج کند!

و حتی کسانی که در حلقه اولی با خانواده رهبر انقلاب وصلت می کنند نیز این شرط را برای آنها قرار می دهند که حق ورود به فعالیتهای اقتصادی را ندارند.

صفار هرندی ادامه داد: وقتی دیده می شود که فلان شخص فرزند رهبر یا فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است به نحو دیگری با آنها رفتار میشود و ناخودآگاه بر مردم عادی مقدم داشته خواهند شد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: بسیاری از مسئولین در مراتب بسیار  پایین تر هستند  که می گویند ما نمی توانیم در حق فرزند خودمان جفا کنیم و مانع فعالیت اقتصادی شان  شویم که نتیجه اش انجام فساد های بین المللی توسط یک آقازاده  و خروج  حکم برای وی در خارج از کشور شده است.

صفار هرندی ادامه داد: این فرد به واسطه این که به حوزه قدرت در ایران منتسب بود تا این حد پیش رفت و این  مسئله به معنای تبعیض است.

صفار هرندی نوع دیگر تبعیض  را تبعیض در رانتهای اطلاعاتی دانست و ادامه داد: نوع دیگر تبعیض، تبعیض در برخورداری از رانت های اطلاعاتی است. مثلا شخصی کارمند و یا مسئولی در وزارت خارجه است و می داند که روابط ما در آینده نزدیک با فلان کشور توسعه پیدا می کند و محورهای مورد توافق بین دو کشور را نیز می داند، لذا این شخص به  نزدیکانش  اطلاع می دهد و زودتر از بقیه وارد عمل می شوند و طبیعی است که کسی نمی تواند با این افراد در استفاده از ظرفیت  های موجود رقابت کند.و یا کسی که از تغییرات ارزی در بانک مرکزی مطلع است و تغییرات سیاستهای ارزی را می داند، این اطلاعات را به دوستان و آشنایانش منتقل می کند تا بر اساس آن زودتر و راحت تر از بقیه مردم از این موقعیت ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اینگونه روابط در مواردی جنبه حزبی  و جناحی هم   پیدا می کند گفت: در دهه هفتاد بخشی از این فاصله هایی که بین اقشار مردم ایجاد شد محصول این رانت های اطلاعاتی  و  خصوصی سازی هایی که می خواست صورت بگیرد که علی الظاهر جزو سیاستهای کلان بود، و به جای اینکه  مردم در موقعیتهای برابر از آن استفاده کنند، یک سری افراد قبل از اطلاع رسانی عمومی در صف بودند و اطلاع بقیه مردم تمام موقعیت ها را به نفع خود مصادره و ظرفیتها را از بین می بردند.

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام با تاکید بر اینکه تداول قدرت و ثروت نباید بین یک قشر خاص باشد گفت: شرایط بادی به گونه ای باشد که  دانشجویی که در حال تحصیل است باید امیدوار باشد که اگر استعداد لازم را داشته باشد میتواند نماینده مجلس، وزیر، رئیس جمهور شود این حالت باید در فرزندان این سرزمین قابل درک و لمس باشد اما وقتی اینگونه باشد که راه رسیدن به نمایندگی مجلس و شوراهای شهر و خرج ها و هزینه های میلیاردی است، معنایش این است که این حوزه برای قشر خاصی خواهد بود.لذا به یاد آن جمله حضرت امام(ره) می افتیم که می فرمودند، خدا نیاورد روزی را که سرنوشت مصالح کشور به دست صاحبان ثروت و قدرت رقم بخورد.

 

* اشرافیت جز لاینفک مسئولیت برخی شده است

وزیر اسبق فرهنگ  وارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اشرافیت و تجمل گرایی  برای برخی جز لاینفک مسئولیت شمرده می شود گفت:  یکبار به محافظی که در دوران وزارت داشتم گفتم، چرا درب خودرو را  هنگام پیاده شدن من باز می کنی؟ گفت قبلا اگر این کار را نمی کردیم توبیخ می شدیم چون بی احترامی قلمداد می شد. به وی گفتم که از این به بعد بی احترامی به اعضای دولت نهم این است که راننده یا محافظ بخواهد در خودرو را برای وی باز کند.

 

* مسئول مردمی باید دربین مردم باشد

وی ادامه داد: در دولت نهم   قرار شد ، اعضای دولت نهم هنگام ورود به فرودگاه در سفرهای هوایی، در صورتی که وقت کافی باشد، از پاویون فرودگاه عبور نکنند و در سالن فرودگاه کنار باقی مردم منتظر باشند و از مسیر معمول بقیه مردم عبور کنند تا فرصتی باشد که اگر مردم حرفی دارند با مسئولین در میان بگذارند.

وی با تاکید براینکه مردمی بودن به معنای  در بین مردم حشر دائمی داشتن است گفت:  کار گزار جمهوری اسلامی باید حشر دائمی با مردم داشته باشد، چراکه  وقتی که از مردم جدا شود بعد از مدتی ادبیات مردم را فراموش میکند و ادبیاتش با مردم تغییر می کند.

صفار هرندی افزود: در دوره سازندگی وزیری داشتیم که نصف روز وقت اداری اش را صرف این کرده بود که در بازارها سردَر خانه تازه ساختش را انتخاب کند که در انتها موفق هم نشد و آن را از ایتالیا آوردند!

 

* در کاخ نشستن، خوی کاخ نشینی می آورد

صفار هرندی با بیان اینکه خوی اشرافی گری آفت مسئولین است خاطر نشان کرد:   حضرت امام(ره) فرمودند: در کاخ ها نروید چون خوی کاخ نشینی به شما سرایت می کند که عده ای  در جواب می گفتند ما می رویم ولی به سازندگان این کاخها نفرین و فحش میدهیم! اما حضرت امام (ره) می فرمودند که این حرفها شوخی است  اگر در کاخ بنشینی خوی کاخ نشینی هم در ادامه خواهد آمد.

صفار هرندی افزود: برای برخی مسئولین نشستن در خودرویی که شاسی بلند باشد اعتبار محسوب می شود و می گویند از بالا مردم را می بینیم!  این را از زبان یکی از مدیران شنیدم، یعنی به اندازه نیم متر بالاتر از مردم بودن برای وی هیجان انگیز بود.

 مشرق نیوز




:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه