توصیه امام خامنه ای به سیدحسن نصرالله در مورد سوریه

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : گمنام
دو شنبه 4 آذر 1392

 

به نقل از مهر، محمد کوثری صبح دوشنبه در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج و با حضور نمایندگان و کارکنان و اعضای بسیج مجلس شورای اسلامی در پارلمان برگزار شد، گفت: بسیج یک نهاد مردمی با انگیزه الهی و برخاسته از متن مردم است که با فرمان امام تشکیل شد.

وی گفت: تفکر بسیج از دفاع مقدس تا کنون در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده است و اینکه هر سال در هفته بسیج مراسم می گیریم به این خاطر است که قرآن نیز می فرماید "فذکر" یعنی یادآوری کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه زمانی که فرمان تشکیل بسیج را داد برخی مسئولان در آن زمان پوزخند می زدند و می گفتند امام نمی تواند یک ارتش 50 هزار نفری را اداره کند پس چگونه می خواهد ارتش  20 میلیونی تشکیل دهد، گفت:  امام خمینی(ره) سال های پس از انقلاب و این روزها را می دید و هدفش حضور مردم در صحنه برای حفظ انقلاب بود.

وی با بیان اینکه علت غلبه ما بر دشمنان در دوران دفاع مقدس انگیزه الهی و تاسی از سالار شهیدان امام حسین(ع) بود، گفت: همین انگیزه باعث شد که ما در موضوع هسته ای نیز موفق شویم همان طور که تمام کشورهای دنیا در دوران دفاع مقدس در مقابل ما قرار داشتند امروز نیز شش کشور مهم دنیا در مقابل ایران قرار گرفتند.

این فرمانده سابق دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه تفکر بسیجی و انگیزه الهی باعث بیداری اسلامی شد، گفت:  دشمنان قصد داشتند مسیر بیداری اسلامی را منحرف کنند به همین خاطر اتفاقات سوریه رخ داد و البته قصد آنها این بود که دو ماهه موضوع سوریه را تمام کنند.

وی در ادامه با ذکر خاطره ای اظهار داشت: پنج شش ماه پیش که به لبنان رفته بودیم و با سید حسن نصرالله دیدار کردیم وی خاطره ای را برای ما تعریف کرد؛ سید حسن گفت حدود هفت هشت ماه که از موضوع سوریه می گذشت ما خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم و این گونه عنوان کردیم که به نظر می رسد کار سوریه و بشار اسد تمام است اما رهبر معظم انقلاب به ما فرمودند این طور نیست شما کار خودتان را انجام دهید و تدبیر کنید اگر کار خوب انجام شود هم سوریه و هم بشار اسد می ماند.

کوثری با بیان اینکه امروز در سوریه نیروهای بسیجی و مردمی در مقابل تروریست ها مقابله می کنند گفت: نه اینکه ارتش این کشور کاری نکند ما تجربه خودمان از بسیج را به آن ها انتقال دادیم و امیدواریم تفکر بسیجی الگویی برای همه کشورهای مسلمان باشد.

 

 




:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2093
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه