چگونه بازیگر جنگ روانی "BBC" سر از "شرق" تهران در می‌آورد؟

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 943
:: بازدید ماه : 8923
:: بازدید سال : 46698
:: بازدید کلی : 650182
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
چگونه بازیگر جنگ روانی "BBC" سر از "شرق" تهران در می‌آورد؟

 

روزنامه اصلاح‌طلب شرق در شماره روز چهارشنبه اش با یکی از چهره‌های ضدانقلاب که ارتباط نزدیکی با سازمان جاسوسی امریکا دارد، گفتگویی در خصوص تحریم‌های غرب علیه ایران انجام داده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» این روزنامه که به تیم رسانه ای نزدیک به هاشمی رفسنجانی تعلق دارد، تریبونش در خصوص مذاکرات هسته‌ای میان غرب و ایران و تحریم‌های یکجانبه غرب علیه کشورمان را به "مهرداد عمادی" اختصاص داده و از وی به عنوان "مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا" یاد کرده است و البته از سمت واقعی‌اش نام نبرده است.

مهرداد عمادی گزارشگر بخش عملیات روانی سایت ها، نشریات و مهمتر از آن شبکه های تلویزیونی ضدانقلاب درباره تحریم های "کشنده" غرب است، وی در سال های اخیر ده‌ها ساعت برنامه در "بی بی سی فارسی" با عنوان مجعول "مشاور اقتصادی" اجرا کرده است تا جایی که در ماجرای تحریم نفتی ایران به صورت لحظه ای به روی آنتن این شبکه انگلیسی می آمد و از وضعیت اسفبار ایران پس از اعمال این تحریم ها سخن می گفت.

گفتگوی روزنامه‌ی شرق با عمادی عجیب نیست چراکه بسیاری از همکاران سابق روزنامه اصلاح طلب فعلی هم اکنون در کنار وی در اروپا و امریکا علیه ایران خبر سازی می کنند ولی بررسی کمی از حرف های وی در این روزنامه داخلی و اظهارات سابقش می تواند جالب باشد.

عمادی در نشست ضد انقلاب

این کارشناس اقتصادی اتحادیه اروپا در نشستی که با پرچم بدون "الله" ایران در هامبورگ آلمان برگزار می شد در کنار مسعود بهنود ضدانقلاب فراری و علی مزروعی نماینده مجلس ششم و ضدانقلاب فعلی نشستی با حضور دیگر عناصر فعال علیه ایران برگزار کردند.

این نشست که بهمن ماه سال گذشته برگزار می شد با قصد ایجاد امید در بدنه فعالین اپوزیسیون تحریم ها علیه ایران را وسیع و بسیار عظیم توصیف می کرد.

عمادی در این نشست نقش تئوریسین شکست های ایران را برعهده داشت و گفت: تحریم‌ها در ایران به روی سیستم و شرکت‌ها اعمال می‌‌شود،آنهم به خاطر رفتار غیر شفاف و همچنین پروژه پژوهشی اتمی‌ ایران، که به نظر غرب دیگر برای استفاده صلح آمیز نمی‌باشد!

عمادی در بی بی سی

وی البته آنتن شبکه سلطنتی انگلیس را قبضه کرده است و به هر بهانه ای مورد سوال خبرنگاران بی بی سی قرار می گیرد.

عمادی در گزارش های متنوع خود تحریم های غرب علیه ایران را یک پیروزی بزرگ می داند و تاکید می کند که با این تحریم ها کار ایران تمام است!

وی یکبار در این شبکه رسمی ضد ایرانی جمله‌ای تاریخی گفته بود: در مهرماه در ایران، گرسنگی در سطح کشورهای صحرای آفریقا خواهیم داشت.

مهرداد عمادی محروم شدن موسسه های مالی ایران از دریافت خدمات سویفت را "پایان راه" این کشور توصیف می‌کند و می‌گوید: در صورت اعمال چنین محدودیتی"تنها راه پیش‌روی ایران پرداخت نقدی خریدها در محل خرید و دریافت نقدی مبالغ، در محل فروش است که چنین کاری در معاملات بزرگ ممکن نیست و از سوی دیگر طرف معامله با ایران هم نگران شفافیت در تبادلات بانکی خود خواهد بود، چون دریافت نقدی مبالغ قراردادها در چارچوب نقل و انتقالات بین‌المللی پول، علامت سوالی بزرگ به شمار می‌رود."

او می‌گوید: "از روزی که کد سویفت از نهادهای مالی ایران گرفته شود، سیستم تجارت ایران دچار فلج شدید در تمام سطوح خواهد شد."

کارشناس سیا درشرق تهران

حالا مهرداد عمادی مورد سوال روزنامه شرق قرار می گیرد و وی تاجایی که جا دارد ایران را در موقعیت خطرناک و غیرقابل برگشتی می داند؛ شرق امروز اگر نسخه کاغذی بی بی سی فارسی نباشد دقیقا حرف های مورد علاقه اروپا و امریکا علیه ایران را منتشر کرده است.

مهمترین نکاتی که عمادی در شرق گفته را در زیر بخوانید:

*تحريم‌هاي انجام شده روي ايران اثر‌هاي مهمي داشته

*من پرصدمه‌ترين اثر تحريم‌ها را محروم شدن صنايع ايران از تكنولوژي پيشرفته روز مي‌دانم كه سبب شده صنعت ما در بعد بهره‌وري نيروي كار رو به جلو نرود و توانش براي رقابت با اقتصاد‌هاي ديگر در بازار‌هاي جهاني كم شود؛ بايد گفت ما از بسياري بازار‌ها حذف شديم.

*تحريم‌هاي وضع شده بيشتر بر زندگي روزمره مردم تاثير گذاشته چراكه با افزايش قيمت دلار، در واقع تاثير تحريم‌ها بر اقتصاد و معاش شهروندان ايراني است.

*باور شخصي من اين است كه اگر در نشست بغداد گام عملي و سريعي براي بيرون رفتن از بن‌بست برداشته نشود، شرايط فعلي هم ادامه نخواهد يافت و تحريم‌هاي بعدي تعيين مي‌شود.

*تمامي پروژه‌هاي انرژي ما كه شريك غربي، ژاپني و كره‌جنوبي داشته‌اند لغو شده‌اند و پس رفته‌اند. سيستم بانكي ايران از سيستم بانكي جهاني و سوئيفت جدا شده است. چين، ژاپن، اتحاديه، هند و حتي تركيه خريد نفت خود را از ايران كم كرده‌اند. ميزان نفت ذخيره ناخواسته كه نفت قابل صادرات است بالا رفته و ايران از تانكر‌ها به عنوان انبار نفت استفاده مي‌كند. توليد صنعتي بسيار پايين آمده و ما كاملا به بازار بدون رقيب براي كالا‌هاي چيني، هندي و مالزي تبديل شده‌ايم. ايران به عنوان يكي از توانمند‌ترين نيرو‌هاي جوان در جهان و يكي از ثروتمند‌ترين منابع زيرزميني امسال به گفته بانك جهاني و صندوق پول رشدي نزديك به صفر درصد داشته.



:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: bbc , عمادی , اصلاح طلب , رایه الهدی البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 2322
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه