توصیه حجت‌الاسلام آقاتهرانی به احمدی‌نژاد و لاریجانی

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 87
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2285
:: بازدید ماه : 7617
:: بازدید سال : 45392
:: بازدید کلی : 648876
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 25 بهمن 1391

 دبیرکل جبهه پایداری با تأکید بر اینکه مسئولان نباید با دعواهای خود سوژه به دست بیگانگان بدهند، گفت: نمی‌توان با بداخلاقی، بداخلاقی را تغییر داد و با خون، خون را پاک کرد چرا که این امر شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری امشب سه‌شنبه در مراسمی که برای قرائت دعای توسل جهت سلامتی آیت‌الله خوش‌وقت در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شده بود، آیت‌الله خوش‌وقت را یکی از بهترین خدمتگزاران انقلاب دانست و اظهار داشت: ایشان راه را به ما نشان داده و می‌دهند و در واقع برای اینکه کسی را تربیت کنند زحمت زیادی کشیده‌اند.
 
آقاتهرانی با بیان اینکه این محله به دلیل حضور آیت‌الله خوش‌وقت با سایر محله‌های شهر فرق دارد، تصریح کرد: کسانی که با علمایی همچون آیت‌الله خوش‌وقت حشر و نشر دارند از نظر تیپ شخصیتی فرق می‌کنند.
 
دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اینکه همین خلق و خوی این افراد است که برای آن بزرگواران باقی می‌ماند، یادآور شد: بنده وقتی برخی افراد را می‌بینم با اینکه استادشان را نمی‌شناسم اما می‌توانم تشخیص دهم که استادشان کیست و پیش چه کسی بوده‌اند. از این رو استاد بسیار مهم است و نشست و برخواست با انسان‌های صالح شاکله انسان را به خوبی تغییر می‌دهد.
 
وی آیت‌الله خوش‌وقت را یکی از علمای بزرگ تهران دانست و تأکید کرد: دوستان باید قدر ایشان را بدانند و امیدواریم که خداوند ایشان را حفظ کرده و به سلامت به کشور بازگرداند.
 
آقاتهرانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دل انسان‌ها به جایی بند است که در روز به آن مشغول هستند، گفت: دل برخی از انسان‌ها به پول، برخی به جاه و مقام و برخی به شهرت متصل است و ممکن است کسی بخوابد و خواب بازار را ببیند و امثال ما هم درگیر مجلس و بداخلاقی برخی افراد هستیم.
 
نماینده مردم تهران ادامه داد: یکی از نمایندگان برای بنده تعریف کرد که در راهپیمایی یکی از مردم نزد وی آمده و گفته است که ما دغدغه گوشت، نان و آب نداریم فقط شما مسئولان با هم دعوا نکنید.
 
وی بر همین اساس خطاب به مسئولان گفت که با یکدیگر دعوا نکنید و سوژه به دست بی‌بی‌سی و بیگانگان ندهید.
 
آقاتهرانی با طرح این پرسش که چرا می‌خواهید با بداخلاقی به اخلاق برسید، تصریح کرد: برخی در صدد هستند با تضییع حقوق به حق برسند که این مسخره است و شدنی هم نیست.
 
دبیرکل جبهه پایداری با تأکید بر اینکه کسی با خون خون را پاک نمی‌کند و با بداخلاقی نمی‌توان بداخلاقی را تغییر داد، تأکید کرد: باید برای کسی که باید با او خلوت کنیم فرصت بگذاریم و با خداوند خود خلوت کنیم.




:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2047
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه