بیانیه شدیداللحن آیت الله سبحانی درباره اقدام اخیر دولت آذربایجان

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 86
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 2310
:: بازدید ماه : 7642
:: بازدید سال : 45417
:: بازدید کلی : 648901
نویسنده : گمنام
دو شنبه 1 خرداد 1391
بیانیه شدیداللحن آیت الله سبحانی درباره اقدام اخیر دولت آذربایجان / همه چیز درباره "یورو ویژن"

 

گروه استان‌ها- آذربایجان شرقی: اقدامات ضددینی دولت آذربایجان که طی ماه‌های اخیر با انتشار خبر برگزاری مسابقاتی تحت عنوان "یورو ویژن" به اوج خود رسید، با واکنش‌ها و اعتراض‌های گسترده علما و اقشار مختلف آذری روبرو شد.

به گزارش رجانیوز، آیت الله سبحانی از مراجع تقلید با صدور بیانیه‌ مهمی خواستار برپایی اجتماعات سالم مسلمانان در اعتراض به این تحرکات شد.
 
متن پیام این استاد برجسته حوزه به این شرح است: " اطلاع یافتیم که دولت جمهوری آذربایجان میزبان مسابقه بین‌المللی آواز«یوروویژن» است که در این مسابقه، رژه همجنس بازان نیز برگزار می‌شود.
 
خاطر شریف و همه مسلمانان منطقه را به این نکته جلب می‌کنم که مسئولان کشور جمهوری آذربایجان، کرامت انسانی را از دست داده و می‌خواهند عمل قوم لوط را ترویج کنند.
 
نشانه سقوط آنان این است که از افکار اکثریت مردم مسلمان آذربایجان فاصله گرفته و در منجلاب افکار غربیان، فرو رفته‌اند و هدف آنان این است که با تحمیل فرهنگ‌های منحط، فرهنگ و ایمان اسلامی مردم منطقه را از بین ببرند چون تنها سد میان آنها و آزمندی‌هایشان، ایمان و اسلام مردم جمهوری آذربایجان است.
 
وظیفه اسلامی و اخلاقی ایجاب می‌کند که مسلمانان با اجتماعات سالم و سازنده خود به هر نحو، اجازه ندهند چنین لکه ننگی در منطقه ظاهر شده و کشور آنان را بدنام کند و بدانند که از عالم بالا چنین گروه منحط، سنگ باران شده و در اندک زمانی نابود می‌شوند."
 
همه چیز درباره یوروویژن و خوش خدمتی دولت آذربایجان به قوم لوط مدرن!
 
 
پنجاه و هفتمین دوره سالانه فستیوال یوروویژن در شرایطی قرار بود از ۲۲تا ۲۶می ۲۰۱۲ در باکو برگزار شود، که جمهوری آذربایجان همه توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر این فستیوال که همان رژه هم‌جنس‌بازان با لباس و آرایش‌های ماسونی به کار بسته است و در این راه از تخریب منازل در مسیر توسعه ورزشگاه و خیابان مخصوص رژه نیز فروگذاری نکرده است.
 
این مسابقات از سال 1950 میلادی بعد از جنگ‌های داخلی اروپا به منظور انحراف افکار عمومی، اولین بار به میزبانی ایتالیا، سوئیس و بریتانیا برگزار شد و هر سال نیز توسعه پیدا کرده و کشورهای بیشتری در آن شرکت کردند که هم‌اکنون در قالب یک برنامه تلویزیونی زنده با بیننده‌های میلیاردی هم‌زمان در کشورهای اتحادیه اروپا پخش می‌شود.
 
"یورو ویژن" در حقیقت نام یک شبکه است که در طول سال برنامه‌های مفرح جهت دار برای گمراهی مخاطبان، اشاعه فحشا و سرگرمی‌های غیر متعارف برگزار می‌کند که فستیوال سالانه آن در قالب یک مسابقه و رقابت موسیقی برگزار می‌شود.
 
رژه همجنس گرایان، ترویج فرهنگ برهنگی و قبح زدایی از تحریکات جنسی از جمله مشخصات مسابقات یورویژن است، هدف از برگزاری این رژه، تبلیغ ازدواج همجنس بازان در آذربایجان است که با مخالفت گسترده مردم این کشور و مسلمان منطقه روبرو شده است.
 
سرکوب مخالفان و معترضان این مسابقات از سوی دولت آذربایجان، دستگیری گسترده فعالان دینی، بستن کتاب فروشی‌های مذهبی و تخریب مسجدها و حسینیه ها،اخراج مبلغان اسلامی از باکو تنها گوشه‌ای از اقدامات ضد دینی این دولت در راستای برگزاری این مسابقات است.
 
به باور کارشناسان اسلام‌ستیزی مقامات دولت باکو هدایت شده از سوی رژیم صهیونیستی است و صهیونیست‌ها از این حرکت، اهداف مهمی را دنبال می‌کنند که به چالش کشاندن بافت فرهنگی اسلامی جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز و خارج کردن جمهوری آذربایجان از حوزه فرهنگی جهان اسلام، از آن جمله است.
 
این دولت برای تجهیز و آماده سازی این مسابقات ۸۵۰میلیارد تومان هزینه کرده است و تقریباً تمامی ارکان مهم دولت جمهوری آذربایجان از وزارتخانه های فرهنگ و توریسم و جوانان و ورزش گرفته تا وزارت امنیت و وزارت دفاع و بنیاد حیدرعلی اف مأمور برگزاری این مسابقه شده‌اند.
 
آذربایجان در حالی بستر خوش رقصی قوم لوط مدرن در قالب برگزاری این مسابقات را فراهم می‌کند، که 80 درصد ساکنان آن را مسلمانان با مذهب شیعه تشکیل می‌دهند.
 
جلویگری از برگزاری برنامه های مذهبی علنی مثل نماز جمعه و عزادرای در روز عاشورا،، ممنوعیت حجاب و صدور احکام برای فعالان مذهبی توسط دادگاه‌های اذربایجان مجموعا 120 سال از جمله اقدامات ضد اسلامی دولت آذربایجان است.
 
جالب اینجاست که مسئولان جمهوری آذربایجان در واکنش به اعتراض‌های صورت گرفته به برگزاری این مسابقات که بیشتر هم توسط هم زبانان خود در منطقه آذربایجان ایران انجام شد، ضمن توهین به مسئولان و مقامات مذهبی کشورمان، تعدادی از عناصر خودفروخته خود را اجیر کردند تا در مقابل سفارت ایران در آن منطقه تجمع کرده و نسبت به تصاویر امام ور هبری توهین جسارت کنند.
 
گفتنی است دولت آذربایجان اقدامات ضد ایرانی فراوانی را در کارنامه خود دارد که از جمله آن می‌توان به اسکان منافقان بیرون انداخته شده از اردوگاه اشرف عراق و همچنین اجازه تردد به تروریستی که دانشمندان هسته‌ای کشور را به شهادت رساند از مرز خود اشاره کرد.
 
این دولت همچنین تلویزیون صهیونیستی آذری زبان "گونز" را با هدف تهاجم فرهنگی علیه باورهای اسلامی در شمال‏غرب ایران طراحی و راه‌اندازی کرد.
 
واکنش‌های گسترده به دولت آذربایجان
 
این رفتار غیراسلامی و انسانی که با همراهی خاموش جریان پان ترکیسم با دولت باکو انجام می‌شود، واکنش گسترده‌ای را در میان اهالی آذری زبان کشور و علما و بزرگان منطقه آذربایجان تهران داشت که از جمله آن سخنان اخیر آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در خطبه نماز جمعه در خصوص لزوم تجدید نظر دولت باکو در برگزاری رژه همجنس بازان و نیز تائید خواسته قشرهای مختلف مردمی تبریز مبنی بر تجمع اعتراض آمیز در مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان بود.
 
در همین راستا دانشگاه‌های آذری زبان کشور به همراه اقشار و تشکل‌های مردمی همچون انصار حزب الله تبریز بیانیه‌های جداگانه‏ای در محکومیت این اقدام صادر کرده و در آن هشدار دادند که در صورت برگزاری این مسابقات، سرکنسولگری آذربایجان در تبریز را تعطیل خواهند کرد.


:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , عقــــــــــــایـــد , ,
:: بازدید از این مطلب : 2264
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه