روایت حجت الاسلام قرائتی از تیتر روزنامه‌ها پس از دریافت هدیه از دست محمد خاتمی‌

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 378
:: باردید دیروز : 1242
:: بازدید هفته : 2318
:: بازدید ماه : 7650
:: بازدید سال : 45425
:: بازدید کلی : 648909
نویسنده : گمنام
شنبه 8 تير 1392

رئیس ستاد اقامه نماز ‌گفت: کتاب تفسیر نور بنده کتاب سال شد و برای دریافت هدیه از دست خاتمی از وی تشکر کردم و سپس عکاسان از این بخش عکس گرفتند و به روزنامه‌ها دادند و این طور بیان کردند که من گفته‌ام حلال کن به ناطق نوری رای دادیم.

به گزارش فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی و تخصصی مبلغان طرح هجرت که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان اینکه تبلیغ رحمت الهی است اظهار کرد: هستی از جمادات، نباتات، حیوانات و انسان‌ها تشکیل شده و احسن انسان‌ها پیامبر اکرم (ص) است.
 
وی خاطرنشان کرد: در دو آیه از قرآن برای پیامبر اکرم (ص) ذکر شده که نقشی جز تبلیغ ندارد و نقشی جز رحمت للعالمین ندارد بنابراین تبلیغ رحمت الهی است.
 
رئیس ستاد اقامه نماز عنوان داشت: تبلیغ فصلی در اسلام وجود ندارد بلکه تبلیغ باید به طور دائم وجود داشته باشد و مبلغان نیز باید از روی علاقه برای تبلیغ اعزام شوند و از عمق درون خود به تبلیغ علاقه داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه هر کلمه دعا به اندازه یک سخنرانی تأثیر دارد گفت: در دعای ابوحمزه بی‌سوادی، فقر، عیاشی و جهل به عنوان عوامل سقوط جامعه ذکر شده است.
 
قرائتی ضمن خطاب قرار دادن مبلغان گفت: محور تبلیغ خود را قرآن بگذارید و حتی موعظه خود را بر اساس قرآن قرار دهید و از شعر، داستان و تاریخ کم کنید.
 
وی ادامه داد: شعر دارای تخیلات است و تاریخ احتمال صدق و کذب آن وجود دارد و روایات دارای انواع قوی و ضعیف بوده و تنها کتاب دست نخورده قرآن است.
 
رئیس ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: شب قدر شب نزول قرآن است بنابراین باید در این شب از قرآن بگوییم و از آیات قرآن در زمینه ولایت امیر مؤمنان(ع) استفاده کنیم.
 
وی تصریح کرد: خداوند در قرآن زمانی که برای او جسم و اولادی قائل می‌شویم اوج غضب خود را نمایان می‌کند و گفته جا دارد در چنین حالتی آسمان‌ها بشکافد و کوه‌ها تکه تکه شوند.
 
قرائتی ضمن انتقاد از برخی از مثنوی‌ها گفت: در مثنوی موسی و شبان، موسی به دلیل آنکه جلوی خرافات شبان را گرفته از سوی خدا مورد مؤاخذه قرار گرفته در صورتی که موسی برای جلوگیری از این خرافات مبعوث شده است این در حالیست که این مطلب در کتاب‌های درسی ما آمده است.
 
وی ادامه داد: در سروده‌ای از سعدی آمده که «عبادت به جز خدمت خلق نیست» که این مطلبی دروغ است زیرا خدمت به خلق یکی از عبادات است.
 
رئیس ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: اگر در نظر دارید 30 دقیقه برای مردم سخنرانی کنید 15 دقیقه تفسیر قرآن بگویید، اصطلاح نگویید و آیات مورد نیاز را مطرح کنید.
 
وی با اشاره به آداب دعا گفت: در گام نخست باید مطیع فرمان خدا باشیم تا دعاهای ما مستجاب شود و اگر مستجاب نمی‌شود مصلحت نبوده است.
 
قرائتی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی، نظامی و برپایی راهپیمایی 22 بهمن که دشمن از آنها عصبانی شود جزو عمل صالح محسوب می‌شود.
 
وی با اشاره به دروغ‌های تاریخ روز گفت: کتاب تفسیر نور بنده کتاب سال شد و برای دریافت هدیه از دست خاتمی از وی تشکر کردم و سپس عکاسان از این بخش عکس گرفتند و به روزنامه‌ها دادند و این طور بیان کردند که من گفته‌ام حلال کن به ناطق نوری رای دادیم.
 
رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه کشتی بی‌سوراخ قرآن است بنابراین باید محور بحث تبلیغ قرآن باشد، گفت: در موارد دیگر باید تبلیغ خصوصی کنید، به منبر قانع نباشید و متناسب با هر فرد نسخه‌ای خاص تجویز شود.
 
وی تأکید کرد: نوجوانان و جوانان با استعداد را به طلبگی دعوت و از توضیح‌المسائل استفاده کنید.
 
قرائتی یادآور شد: امروز شرایط خوبی وجود دارد و مردم گوش به فرمان فرامین اسلامی هستند و در هر موقع از آنها خواسته شده پای صندوق‌های رأی آمده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 1577
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه